دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1398 - 18:33
شکوری:

اشتباهات داوران را باید به حداقل برسانیم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت: اشتباهات داورانمان را باید به حداقل برسانیم تا علاوه بر بالا رفتن كيفيت ليگ‌ها، بتوانيم به اميد خدا در آينده داوران زيادی از كشورمان را در سطح بين‌المللی ببينيم.
کد خبر : 410167
15882_620.jpeg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهيم شكوری در مراسم اختتاميه كلاس پيش فصل داوران و كمک داوران ليگ دسته اول فوتبال عنوان کرد: ما در فدراسيون فوتبال، هيئت فوتبال استان البرز را بازوی خود می‌دانيم؛ چون همواره در شرايط سخت كمک حال فدراسيون فوتبال بوده‌اند. فدراسیون فوتبال با يک رويكرد جديد شرايطی را رقم زده است تا بتوانيم به سمت استاندارد سازی برويم. 


وی در ادامه اظهار کرد: دو بحث  فدراسيون كه اين روزها مهم است و به گفته رئیس فدراسیون بايد جدی گرفته شود استاندارد سازی استاديوم‌ها و حمايت كامل از داوران است. يكی از ارکان اصلی فدراسيون فوتبال داوران ما هستند و مظلوم‌ترين عضو خانواده فوتبال داوران هستند.


سرپرست دبیرکلی در پایان خاطر نشان کرد: ما در مسيری در حال حركت هستيم كه اشتباهات داورانمان را باید به حداقل برسانیم تا علاوه بر بالا رفتن كيفيت ليگ‌ها بتوانيم به اميد خدا در آينده داوران زيادی از كشورمان را در سطح بين‌المللی ببينيم.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته