دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1398 - 17:25
سالک کاشانی:

آمریکا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران به زانو درآمده است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آمریکا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران به التماس افتاده است و همه این‌ها از آثار مقاومت ایران است.
کد خبر : 410165
636765182196164679.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، احمد سالک کاشانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث جوشیدن کشور از درون شده است، گفت: مقام معظم رهبری با یک دوگانه روبه‌رو شدند؛ یعنی ملت ایران یک‌گانه مسئله و تهدید ترامپ به جنگ بود و نکته دوم مذاکره است؛ یعنی بین دوگانه جنگ و مذاکره قرار داشتند.


مقام معظم رهبری بر مقاومت تأکید دارند


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری حفظکم الله هر دو را نفی کردند و فرمودند باید مقاومت کرد؛ بنابراین روند مقاومت، صبر راهبردی و اقدامات راهبردی مقاومت مطرح شد و این بدین معنا است که علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه آمریکا، کشور ایران بر اساس مجموع ظرفیت‌های درون تشکیلاتی اعم از نیروی انسانی، معادن و تجربه 40 ساله و مسائل دیگر به سمت خودکفایی برود.


دل بریدن از بیگانه باعث دور زدن تحریم‌ها می‌شود


وی ادامه داد: چنان‌چه به این منابع تکیه کنیم و مقاومت را در پیش گیریم یعنی از بیگانه بُریدیم و زمانی که از بیگانه ببریم باید به نیروهای خودی، برنامه‌ها و تشکیلات درونی تکیه کنیم. شاهد آثار این مقاومت هستیم یعنی می‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم؛ در مسیر رشد اقتصادی گام برداریم و تسلیم بیگانه نشویم و علی‌رغم مسائلی که آن‌ها دارند، حتی پای میز مذاکره نیز نرویم.


بیش از 60 مؤسسه آمریکایی به دنبال آمدن ایران پای میز مذاکره هستند


نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این‌که شاهد تظاهرات وسیع بیش از 60 مؤسسه بزرگ آمریکایی بر مبنای این‌که باید ایران تسلیم شده و پای میز مذاکره بیاید هستیم، تصریح کرد: این مؤسسه‌ها با بودجه ترامپ تلاش می‌کنند تا جمهوری اسلامی را در ابعاد مختلف پای میز مذاکره بیاورند که یک بخشی از آن جنگ نرم و بخش دیگر جنگ اقتصادی است و چنان‌چه از این راه‌ها جواب نگیرند؛ تهدید جنگ نظامی را مطرح می‌کنند و اگر نشد طرح مذاکره را مطرح می‌کنند اما تمام این مسائل کنار رفته و بحث مقاومت مطرح شده است.


زدن پهپاد آمریکایی از آثار مقاومت است


سالک کاشانی عنوان کرد: آثار مقاومت را می‌بینیم یعنی این مقاومت باعث شده که پهپاد آمریکایی را بزنیم و کشتی انگلیس خبیث تسخیر شود. انصارلله 45 عملیات بر روی عربستان و امارات انجام می‌دهد درحالی‌که امارات و عربستان به ما التماس می‌کنند. رژیم صهیونیستی به مقاومت حرفی زد و مقاومت با آن برخورد کرد.


وی اظهار کرد: نتانیاهو به ترامپ گفته به هیچ‌وجه با ایران جنگ نظامی نکنید به‌دلیل این‌که در صورت جنگ، قربانی آن خود اسرائیل است چراکه مقاومت، عملیات خود را برای محو اسرائیل انجام خواهد داد؛ بنابراین مسئله این است که آثار بریدن از بیگانه و تکیه بر امکانات و ظرفیت‌های داخلی و مقاومت در برابر استکبار به این‌جا رسیده که ایران اقتدار جهانی پیدا کرده و آمریکا و رژیم صهیونیستی التماس می‌کنند.


آمریکا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران به التماس افتاده است


این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: مشاور رئیس جمهور فرانسه دو بار به ایران آمده و خودش نیز قرار است که بیاید از طرف دیگر عمانی‌ها واسطه شدند که درباره مسائل منطقه حرف بزنند و تمام این‌ها نشان می‌دهد که آمریکا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران به زانو درآمده و این ثمره بحث است.


انتهای پیام4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته