دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان:

500 میلیون ریال به حساب حوا واریز شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: مبلغ 500 میلیون ریال به عنوان مرهمی کوچک برای تسکین زخمی عمیق و کاری به حساب حوا رئیسی واریز شد.
کد خبر : 410154
پور مردان.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان،  وحید پورمردان گفت: نگاه معصوم حوا در روز نخست حادثه باعث شد با خودم عهد کنم که تا توان دارم برای این دختر معصوم بلوچ تلاش کنم.


وی افزود: پس از تأمین تانکرهای ده‌هزار لیتری آبرسان توسط انجمن همیشه مهربان نذر طبیعت و اعزام ۳۰ محیط‌بان به منطقه و پوشش آموزشی و هشداری در تمامی زیستگاه‌های گاندو، امروز خبری خوش برای حوای معصوم و کوچک دارم.


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: واریز مبلغ 500 میلیون ریال به عنوان مرهمی کوچک برای تسکین زخمی عمیق و کاری که بر پیکر کوچکش وارد آمده، که البته دیه کامل این حادثه در دست پیگیریست و در اسرع وقت منتج به نتیجه خواهد شد و در اختیار خانواده رئیسی قرار خواهد گرفت.


پورمردان ادامه داد: امیدوارم به یاری خدا بتوانیم به اهداف بعدی که شامل اعزام وی برای پیگیری بیشتر پزشکی و روانکاوی به تهران، مقدمات تهیه پروتز مناسب، استخدام پدرش در محیط زیست است برسیم که البته می‌دانم هیچکدام از این کارها نقص جسمانی دخترک معصوم را جبران نخواهد کرد اما شاید بار کشیدن این غم را برای شانه‌های نحیفش آسان‌تر کند.


وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقات سهمگینی، تهیه و نصب تابلوهای هشدار دهنده به شکل ساده در منطقه در دست پیگیری است.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ملک
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
۰
محیط زیست به جای دادن پول به عنوان مرهم،فکری برای جمع آوری این تمساح های خطرناک بکنه دوسال پیش هم یه پسر بچه رو خوردن،باید محیط زیست با جمع آوری این کماندوها که در محیط و رودخانه و روستا پخش شدن از اتفاقات مشابه جلوگیری کنه چون مسئول اصلی هستش
هلدینگ شایسته