دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1398 - 16:42
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد مطرح کرد؛

حمایت از تجاری‌سازی محصولات فناوری مأموریت اصلی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از تأسیس صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: مأموریت این صندوق حمایت از تجاری‌سازی محصولات فناوری است.
کد خبر : 410051
photo_2019-08-11_14-17-48.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، امیررضا نقش ظهر امروز در نشست شورای راهبردی مدیران مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با اشاره به تغییر و تحولات ساختاری و تبدیل معاونت‌ها به معاونت‌های موضوعی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار كرد: هر راهبردی نیاز به بررسی و تحلیل وضع موجود دارد تا با شناخت آسیب‌ها و چالش‌های آن، راهكار مناسب اتخاذ شود و اتخاذ راهبرد مناسب نیازمند طراحی شرایط مطلوب براساس شرایط موجود است.


وی با اشاره به تغییر استراتژی و رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تحول مورد تأكید مدیران ارشد دانشگاه است و شئونات دانشگاه آزاد اسلامی را دربرمیگیرد و تحقق این امر نیازمند یک مهندسی مجدد و اساسی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با اشاره به لزوم ایجاد رویکرد تحولی در سازمان‌ها اضافه كرد: تغییر و تحول یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی است که باید مورد توجه جدی هر سازمانی قرار گیرد و سازمان‌ها باید در اندیشه تغییر و تحول به سمت بهبود کیفیت و بهره‌وری باشند.


نقش با اشاره به اینکه هر تحولی باید ابتدا با ترمیم ساختارها آغاز شود؛ اما نباید فقط به ساختار اکتفا شود، مطرح كرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با داشتن 10 دانشکده و 12 مرکز تحقیقاتی فعال، زمینه مناسبی برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی را دارد و حمایت همه‌جانبه از این مراکز در دستور کار این واحد قرار دارد.


وی از تأسیس صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: مأموریت این صندوق حمایت از تجاری‌سازی محصولات فناوری است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته