دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1394 - 12:48

سجادی: جودو می‌تواند 3 سهمیه المپیک کسب کند/ وزارت ورزش در امور فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کند

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در بازدید از تمرینات تیم ملی جودو گفت: فدراسیون جودو به خوبی در حال انجام وظایف محوله است و امیدواریم بتوانند سه سهمیه المپیک کسب کنند.
کد خبر : 41002

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، نصرالله سجادی صبح امروز دوشنبه با حضور در سالن جودو آکادمی ملی المپیک از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تیم ملی ایران و مشکلات این تیم قرار گرفت و دقایقی با رستگار رئیس این فدراسیون گفتگو کرد.


سجادی در پایان بازدیدش از اردوی تیم ملی جودو در مورد عملکرد این فدراسیون اظهار داشت: «برنامه های خوبی برای تیم های جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و اردوهای پرتعدادی را هم فدراسیون برای آنها در نظر گرفته است. امیدوارم این برنامه ریزی بتواند به بالا رفتن سطح جودو و موفقیت در میادین بین المللی کمک کند.»


وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد اینکه جودو توانایی کسب چند سهمیه المپیک را دارد گفت:« فدراسیون در حال انجام کارها است و خیلی خوب کار می کند ،انتظار ما این است که جودو بتواند دو تا سه سهمیه المپیک را برای ورزش ایران کسب کند.»


وی با اشاره به پرداخت بودجه مورد نیاز به فدراسیون جودو بیان داشت: «فکر می کنم بودجه فدراسیون را به موقع داده ایم و تاکنون 55 درصد از بودجه مورد نیازشان را از وزارت ورزش گرفته اند. ان شالله بقیه این بودجه را هم طبق برنامه ریزی که از قبل شده است در اختیار فدراسیون قرار خواهیم داد.»


معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد ماندن رئیس فدراسیون جودو و صحبت هایی که در مورد رفتن وی مطرح شده بود افزود:« آقای رستگار کار خودشان را به درستی انجام می دهند و وزارت ورزش حمایت کاملی از ایشان می کنند.»
سجادی در مورد کنار رفتن میراسماعیلی از مدیریت تیم های ملی جودو یادآور شد:« این تصمیمی بود که هیات رئیسه فدراسیون جودو گرفته است و یک مسئله داخلی محسوب می شود. وزارت ورزش مبنایی برای دخالت در امور داخلی فدراسیون ها ندارد.»


وی با تاکید بر اینکه مشکل پزشک را برای تیم ملی جودو حل خواهند کرد و از جلسه بعدی تمرین پرشک کنار ملی پوشان خواهد بود در مورد برگزاری مسابقات جهانی «کوراش» در ایران گفت:« وزارت ورزش از همه مسابقات جهانی که به میزبانی ایران برگزار شود حمایت خواهد کرد و امیدوارم مسابقات کوراش هم در بهترین شرایط خودش برگزار شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته