دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1398 - 14:41

بررسی عملکرد مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس+عکس

مهاجم برزیلی مورد نظر باشگاه پرسپولیس آمار گلزنی فوق‌العاده‌ای ندارد.
کد خبر : 410007
جونیور براندائو 457.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس قصد دارد تا «جونیور براندائو» مهاجم 24 ساله برزیلی را با نظر مستقیم گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبالش جذب کند.


جونیور فوتبال را از تیم یوونتوس برزیل آغاز کرد و در ادامه به ایپرانگا برزیل پیوست. در ادامه برای تیم‌های بوآ اسپورت، فروویرا، نوو هامبورگو، پریماورا، اپیورا و آتلتیکو گویاننزه برزیل بازی کرد و سپس به تیم لودوگورتس بلغارستان پیوست. در فصل دوم حضورش در لوگودورتس به‌صورت قرضی به گویاس پیوسته و برای این تیم بازی می‌کند.


مهاجم برزیلی موردنظر باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر برای باشگاه‌هایی که نامی برای خود دست‌وپا کرده‌اند بازی کرده و سابقه بازی در تیم‌های گمنامی را داشته است. جونیور تلاش کرده در سال‌های اخیر پیشرفت محسوسی داشته باشد ولی هنوز آمار جالبی از خود به‌جای نگذاشته است.


جونیور براندائو


بازیکن تیم گویاس برزیل آمار گلزنی جالبی ندارد و علت انتخاب او مشخص نیست چراکه او بیشتر در لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر ایران بازی کرده و این فصل در سری A برزیل برای تیم گویاس در 21 بازی تنها دو گل زده است.جونیور در 94 بازی باشگاهی که از رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان انجام داده موفق به زدن 31 گل شده است.


باشگاه لودوگورتس برای آنکه این بازیکن را برای 18 ماه به‌صورت قرضی در اختیار پرسپولیس قرار دهد تقاضای 500 هزار دلار داشته است که رقم نسبتاً بالایی است و اگر او نتواند بار گلزنی خط حمله پرسپولیس را به دوش بکشد برای سرخ‌پوشان ضرر مالی به همراه دارد. باید دید جونیور می‌تواند در تست‌های پزشکی قبول و سرخ‌پوش شود یا اینکه او هم مانند مادیبو مایگا از ایران می‌رود.


جونیور براندائو


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته