دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1398 - 11:15
مدیر موسسه خیریه پیوند مهر خبر داد:

اختصاص کارت تخفیف پیوند مهر به 3 هزار و 800 زوج کرمانشاهی

مدیر مؤسسه خیریه پیوند مهر از اختصاص کارت تخفیف پیوند مهر به 3 هزار و 800 زوج در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر : 409927
1245-زوج-تحت-حمایت-کمیته-امداد-راهی-خانه-بخت-شدند.jpg

محمد حیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره ارائه تسهیلات به زوج‌های مناطق محروم اظهار کرد: ما در استان کرمانشاه در بحث تسهیلات برای زوجین دو طرح عمده را پیگیری می‌کنیم و بحث تخفیف در انجام مراسم‌ها که از عقد رایگان تا کاهش هزینه‌های مراسمات ازدواج است یکی از این طرح‌هاست.


وی افزود: این طرح در قالب یک کارت تخفیف است که زوجین دارنده این کارت‌های اعتباری می‌توانند با استفاده از آن به مراکز مورد نظر مراجعه کرده و با هزینه بسیار گمتری ملزومات و اثاثیه مورد نیاز خود را بگیرند.


مدیر موسسه خیریه پیوند مهر با بین اینکه این طرح در حال حاضر در سطح استان کرمانشاه در حال انجام است اظهار کرد: این کارت تخفیف با عنوان پیوند مهر در بین زوج‌های جوان مناطق محروم توزیع می‌شود.


حیاط زنجانی ادامه داد: با مساعدت وزارت ورزش و جوانان و با همکاری خیرین در حال اجرای طرحی هستیم تا لوازم مورد نیاز زوج‌های جوان در مناطق محروم بدون واسطه از کارخانه تولیدکننده به دست آنان برسد.


وی افزود: منتظریم وضعیت تولید کالاها و لوازم خانگی به ثبات قیمتی برسد تا بتوانیم این طرح را عملیاتی کنیم تا بعضی از زوج‌های جوان بتوانند برخی اقلام اساسی زندگی را با قیمت کارخانه تهیه کنند.


حیاط زنجانی ادامه داد: تاکنون نزدیک به 3 هزار و 800 زوج را تحت پوشش قرار دادیم که تقریبا 300 زوج از این کارت بهره‌مند شدند.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته