دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1398 - 21:28
حناچی:

حل مشکلات کلان‌شهر تهران با نگاه سوپرمنی امکان‌پذیر نیست

شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: حل مشکلات شهری در کلان‌شهر تهران با نگاه سوپرمنی امکان ‌پذیر نیست؛ ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا کسی به یک‌باره وارد شود و کل مشکلات تهران را حل کند، چون چنین چیزی اصلاً ممکن نیست.
کد خبر : 409900
photo_2019-08-10_20-24-22.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا پیروز حناچی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که عصر امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد با بیان این مطلب که حل مشکلات شهری در کلان‌شهر تهران با نگاه سوپرمنی امکان ‌پذیر نیست، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا کسی به یک‌باره وارد شود و کل مشکلات تهران را حل کند، چون چنین چیزی اصلاً ممکن نیست.


وی با اشاره به این‌که حل مشکلات تهران با همراهی همه امکان‌پذیر است، افزود: معضلی هم‌چون آلودگی هوا زمانی قابل حل است که همه به این باور برسیم که در کاهش آلودگی هوای تهران نقش داریم، البته چنین موضوعی در ازای توسعه حمل و نقل عمومی محقق خواهد شد.


شهردار تهران اذعان کرد: مطبوعات زمانی رکن چهارم دموکراسی است و می‌تواند تأثیرگذار باشد که نگاه نقادانه و منصفانه داشته باشد و مشکلات شهر را حل کند.


وی تصریح کرد: حل مشکلات با کمک رسانه‌ها در صورتی امکان‌پذیر است که مشکلات به‌عنوان یک نگاه اجتماعی مطرح شود.


حناچی با بیان این‌که یک موضوع شهری زمانی اجتماعی می‌شود که اطلاع‌رسانی در سطح رسانه‌ها اتفاق بیفتد، افزود: ما در حل مشکلات اجتماعی تنها زمانی موفق خواهیم بود که بتوانیم جامعه را نسبت به آن حساس کنیم.


شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: اجتماعی کردن نیازمند سرمایه اجتماعی است و همراهی آن بارها و بارها در کشور تجربه شده است.


انتهای پیام/۴۱۰۵/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته