دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1398 - 13:45
بر اثر حادثه رانندگی؛

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آباده طشک درگذشت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک بر اثر حادثه رانندگی درگذشت.
کد خبر : 409778
IMG-20190810-WA0021.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آباده، محسن شیخعلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مركز آباده طشک به رحمت ایزدی پیوست. به همین مناسبت اکبر مقصودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک در پیامی درگذشت مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه را تسلیت گفت.


در این پیام آمده است: عروج ملکوتی پاسدار حریم ولایت جناب سروان محسن شیخعلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آباده طشک یاد و خاطره پرواز کبوتران خونین‌بال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم را در اذهان تداعی کرد. بی‌شک مجاهدت‌های خالصانه آن جهادگر خستگی‌ناپذیر همان عمل به وظیفه سنگین ادامه راه شهیدان و اطاعت از ولایت‌فقیه در ارائه خدمت بی‌منت به صاحبان اصلی و ولی‌نعمتان انقلاب است که او برای رسیدن به آن سر از پای نمی‌شناخت و عمر کوتاه اما پربرکت خود را وقف و فدای این راه کرد.


در ادامه این پیام تصریح شده است:‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه جهادگران شهید، عروج ملکوتی جهادگرآسمانی محسن شیخعلی را به خانواده آن مجاهد سفرکرده، همكاران و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند بزرگ برای آن یاور محرومان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته