دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1398 - 12:28
صبح امروز صورت گرفت؛

ارائه برنامه‌ واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برای بودجه سال‌ تحصیلی جدید

رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برنامه‌های خود را برای بودجه سال جاری در حضور نمایندگان سازمان مرکزی این دانشگاه ارائه دادند.
کد خبر : 409516
2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز رؤسای واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان صبح امروز در دومین جلسه ارائه بودجه سال 99/98 این دانشگاه، برنامه‌های خود را برای بودجه سال جاری در حضور نمایندگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دادند.


در این جلسه که با حضور مدیرکل برنامه و بودجه و دیگر نمایندگان حوزه‌های ستادی سازمان مرکزی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، رؤسای واحدها، معاونان حوزه توسعه مدیریت و منابع و پژوهش و فناوری، مسئولان بودجه واحدهای دانشگاهی به میزبانی واحد اهواز برگزار شد، تفکیک مؤلفه‌های اثرگذار و شاخص مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.


در ادامه این جلسه رؤسای واحدها برنامه‌های خود را برای بودجه سال جاری در حضور نمایندگان سازمان مرکزی ارائه دادند.


استفاده از ظرفیت‌های موجود، مدیریت منابع و درآمدها، تبدیل علم به محصول و ثروت با تفکر علمی، تحقق‌نیافتن پیش‌بینی‌های گذشته، انحراف از بودجه، مشکلات احتمالی در راستای تحقق بودجه سال آینده و برنامه‌ریزی برای جذب حداکثری دانشجو از جمله مواردی بود که توسط رؤسای واحدهای دانشگاهی و کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.  


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته