دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1393 - 10:30
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای سروستان، قائم‌شهر، بابل، تهران جنوب، شهربابک، لارستان، اهر و ارومیه

تیم فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان ادارات شهرستان سروستان جام فجر دست یافت.
کد خبر : 4095

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مسابقات به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور چند تیم از کارکنان ادارات مختلف شهرستان سروستان برگزار شد.


در فینال این مسابقات که در سالن ورزشی امام علی (ع) این واحد دانشگاهی با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستان سروستان برگزار شد، تیم کارکنان این واحد دانشگاهی در یک مسابقه دیدنی تیم فرمانداری شهرستان سروستان را در ضربان پنالتی شکست داد و قهرمان شد.


بازی در وقت‌های معمول و اضافی با نتیجه مساوی ۳-۳ به پایان رسید و این تیم دانشگاه آزاد بود که در ضربات پنالتی با نتیجه ۲-۴ موفق به شکست تیم فرمانداری سروستان شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.


آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان در دانشگاه آزاد قائم‌شهر برگزار شد‎


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد قائم شهر از برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان خبر داد.


حجت الاسلام علی اسماعیلی، درخصوص توجه به معارف قرآن گفت: توجه به آیات نورانی قرآن و معارف اهل بیت بهترین وسیله برای بدست آوردن آرامش است.


وی خاطرنشان کرد: این آزمون با حضور چشم‌گیر کارکنان این واحد دانشگاهی با تعداد ۸۰ نفر در دو دانشکده فنی مهندسی و علوم انسانی برگزار شد.


اسماعیلی شرح موضوعی نهج البلاغه، ترجمه قرآن به فارسی و حفظ و ترجمه زیارات را از رشته‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد.


برگزاری بیستمین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت کارکنان واحد بابل


معاون فرهنگی و اجتماعی واحد بابل گفت: بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور بیش از ۵۸ کارمند این واحد دانشگاهی در سه رشته: آشنایی با نهج البلاغه، ترجمه فارسی قرآن کریم و حفظ و ترجمه ادعیه وزیارت برگزار شد.


دکتر محمد رجایی بیان کرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآن و عترت (ع) صرف کسب مقام و تجلیل از قاریان و حافظان قرآن نیست بلکه هدف اصلی ترویج فرهنگ کرامت انسانی و تکریم از انسان‌های خوب در جامعه و نشر این امر مهم است که در راه رسیدن به کمال و سعادت انسان را کمک می‌کند.


وی یکی از کارآمد‌ترین مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها را ترویج فرهنگ قرآنی دانست و اظهار کرد: قرآن کریم و ائمه معصومین (ع) بهترین الگو و راهنما برا ی تکامل معنوی و اخروی بشریت هستند.


معاون فرهنگی و اجتماعی واحد بابل با بیان اینکه مسابقات قرآن و عترت فرصت خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی است، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین جلوه‌های قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت و حضور کارکنان همراه با دانشجویان در تمام بخش‌های جشنواره‌های مسابقات قرآن و عترت (ع) است.


انتشار فصلنامه واحد تهران جنوب


با همکاری و تلاش همکاران دفتر نشریات علمی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هفدهمین شماره فصلنامه:


The International Journal of Energy and Environmental Engineering (Vol. ۵. Number ۴. December ۲۰۱۴) منتشر شد.


در این فصلنامه که به مدیر مسئولی دکتر فریور فاضلپور و سردبیری دکتر M. A. Rosen به چاپ رسیده، ۱۲ مقاله به زبان انگلیسی منتشر شده و همچنین این فصلنامه در سایت Springer نمایه شده است.


استادان پژوهشگران و سایر علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی فصلنامه به نشانی: http: //www. springer. com مراجعه کنند.


شطرنج واحد تهران جنوب در مسابقات استان تهران سوم شد


مسابقات شطرنج برادران بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد تهران جنوب برگزار شد.


در این دوره از مسابقات تعداد ۱۰ تیم واحدهای استان تهران شرکت داشتند که تیم‌های شهر ری، علوم و تحقیقات و تهران جنوب به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


اعضای تیم متشکل از سیروس شیخی، دانیال بابایی، مهدی مهدیخانی، امین باقری، امید عباسی به سرپرستی محمد علی عزتی و مربیگری رضا گارسی بودند.


بازدید هیئت رئیسه واحد شهربابک از نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشجویان معماری


به همت گروه معماری واحد و تلاش استاد وحیده نوری دستاوردهای علمی دانشجویان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک در معرض بازدید هیئت رئیسه و عموم دانشجویان قرار گرفت.


هیئت رئیسه با بازدید از دستاورد‌ها در روند فعالیت دانشجویان و گروه معماری قرار گرفتند و فعالیت های آنها را مورد تشویق قرار دادند.


تیم فوتسال دانشگاه آزاد لارستان فاتح جام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی


تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در مسابقات دوره ای که به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهر خور برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، خلیل مختاریان مربی ورزش دانشگاه آزاد لارستان گفت: در جام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 6 تیم حضور داشتند که تیم دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در 5 بازی گروهی با 29 گل زده با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود، در بازی نیمه نهایی حریف خود را 6 بر 2 مغلوب و در فینال در یک مسابقه کاملا نزدیک حریف خود را شکست داد.


محمد ابدالوند، فرشاد بشر، حمید رضا رحمتی، محمد رضا مظفری، علی سوزنده، سعید بلاغی، علیرضا عابد پور، محمد جواد مریدی، عدنان راهبند، مجید سلیمی، مصطفی رادمرد، محمد دور اندیش، امید قره محمدی و غلام حسین جعفری از بازیکنان تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بودند.


تیم فوتسال واحد اهر قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر کارگران شد


تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با غلبه بر حریفان خود مقام اول و قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.


به مناسبت ایام اله دهه فجر مسابقات فوتسال جام فجر اهر با شرکت تیم‌های ادارات و کارکنان این شهرستان در سالن چند منظوره کارگران اهر برگزار شد که در ‌‌نهایت پس از رقابت تنگاتنگ ما بین تیم‌های شرکت کننده در مدت ۹ روز انجام شد تیم‌های فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد، شهرداری اهر و اداره گاز اهر به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کرد.


بازیکنان تیم واحد اهر، دکتر اسداله شفیع‌زاده کاپیتان، صیاد حاجی محمدی، شهرام اکبرزاده، می‌رداود موسوی، قاسم احمدی، محمد بلوری، سعید صائمی، امیر عیوضیان، داوود کریم‌زاده بازیکن و ابوالفضل نصیرپور و مهدی یاری دروازبان و مربی محمد آور با سرمربی‌گری صابر صدقی در این مسابقات حضور داشتند.


کسب عنوان بر‌تر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ارومیه


باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه موفق به کسب عنوان بر‌تر در میان باشگاه‌های پژوهشگران جوان و نخبگان سراسر کشور شد و از رئیس این باشگاه تقدیر به عمل آمد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در متن تقدیرنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از سوی دکتر کریم زارع- مشاور رئیس دانشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان خطاب به دکتر هاله کنگرلو رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ارومیه آمده است:


با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ شما و همچنین عرض تبریک صمیمانه به سبب کسب عنوان بر‌تر در میان کلیهٔ روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در سراسر میهن اسلامی، امید است با عنایات خداوند کریم و تداوم حمایت‌های گسترده و راهنمایی‌های ارزنده شما برای خدمت به انسان‌ها و فرهیختگان و برای تحقق اهداف مقدس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، دانشگاه آزاد اسلامی و میهن عزیز اسلامی موفق و پایدار باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته