دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1398 - 19:59

وزیر اطلاعات: وزارت اطلاعات برای خودی‌ها امنیت‌آور و برای دشمنان رعب‌آور است

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه برای مردم ایران اسلامی امنیت آور و برای دشمنان نظام اسلامی رعب‌آور است.
کد خبر : 409464

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در همایش ائمه جمعه استان اصفهان، اقدامات تأمین امنیت را تعطیل‌بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه‌های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال‌کننده است و در مناسبت‌های مختلف به تصمیم سازان نظام ارائه می‌شود.


وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می‌شود و باید بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت برای همه آحاد جامعه تأمین شود بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از همان ابتدا تاکنون سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرارگرفته است.


علوی گفت: در فعالیت‌های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد و این‌گونه عمل کردن موجبات آسیب را فراهم نمی‌کند و آمیختن اقدامات اطلاعاتی بااخلاق پیش برنده کارهاست.


وزیر اطلاعات آینده‌پژوهی، پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران اجتماعی به بحران سیاسی و بحران سیاسی به بحران امنیتی و اطلاع‌رسانی به مسئولان را مهم‌ترین وظایف وزارت اطلاعات دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست بلکه تروریست‌ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند.


علوی با اشاره به نمونه‌هایی از اقدامات و موفقیت‌های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت‌های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست اما به‌صورت حرفه‌ای متقن و مستند انجام می‌شود.


وزیر اطلاعات اقدامات دانش‌پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی، افزایش دانش‌آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس‌های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.


علوی بر شناسایی عوامل نفوذی تأکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه‌ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره‌بین دارند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر اطلاعات
ارسال نظر
هلدینگ شایسته