دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام‌ خاموشی:

معتقدم با رسانه می‌توانیم دشمن را به عقب بنشانیم

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تأکید بر اهمیت فقه رسانه و رعایت صداقت در انتشار اخبار، گفت: معتقدم با رسانه، می‌توانیم دشمن را به عقب نشانده و بی‌انگیزه و بی‌اراده‌اش کنیم.
کد خبر : 409450
mehdi-khamoshi.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی خاموشی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان اداره کل روابط عمومی این سازمان در روز خبرنگار گفت: بحث فقه رسانه بحثی بسیار جدی است. فقه رسانه را باید به خیلی‌ها درس داد. رسانه مانند زبان است. اگر ما در اخلاق و فقه آفات زبان داریم در رسانه هم این آفات وجود دارد و گسترش پیدا می‌کند.


وی ادامه داد: رسانه مرزهای مختلفی را در جامعه تعیین می‌کنند و حساسیت‌ها را برمی‌انگیزانند و می‌توانند جامعه را از حالت خنثی بودن خارج کنند.


خاموشی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبیین اهمیت رسانه در دنیای امروز تصریح کرد: رسانه در زمان حاضر یکی از مؤلفه‌های قدرت است و می‌تواند میدان‌داری کند. من معتقدم با رسانه می‌توانیم دشمن را به عقب بنشانیم و بی‌انگیزه و بی‌اراده‌اش کنیم.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه هم‌چنین یادآور شد: تحریم‌ها از بین خواهد رفت چراکه از یک طرف دنیا از این تحریم‌ها تبعیت نمی‌کند و از طرف دیگر جریان مقاومت و استقامت ما پاسخ داده است. اگر رسانه‌ها درست عمل کنند حتی شرایط به‌گونه‌ای پیش خواهد رفت که آمریکا مجبور شود خسارات چهل سال تحریم ایران را بدهد. چنین چیزی دور از دسترس نیست.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته