دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1398 - 16:24

قدردانی ظریف از رئیس‌جمهور به دلیل حضور در وزارت امور خارجه

وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای از رئیس‌جمهور به دلیل حضور در وزارت امور خارجه و شنیدن سخنان و نظراتشان قدردانی کرد.
کد خبر : 409412
pic-7559-1436868007.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وزارت امور خارجه، محمدجواد ظریف در نامه‌ای از حضور صمیمی و بزرگوارانه حسن روحانی در جمع مدیران ارشد وزارت امور خارجه قدردانی کرد.


وی همچنین از اختصاص وقت ارزشمند ریاست جمهوری برای شنیدن سخنان خود و سه نفر از معاونانش که به نمایندگی از جمع ارائه شد؛ به ویژه بیانات دقیق، جامع و راهگشای روحانی دراین‌دیدار که موجب دلگرمی و ارتقای امید و انگیزه در کارگزاران سیاست خارجی کشور در این روزهای سخت و توفانی شد، قدردانی کرد.


وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: وظیفه خود می‌دانم هم از سوی خود و هم به نیابت از همه همکارانم از حضرتعالی سپاسگزاری و تأکید کنم که رهنمودها، تدابیر و حمایت‌های جنابعالی در سایه مدیریت عالی مقام معظم رهبری(مدظله) همراه با اعتماد و لطف مردم شریف ایران بزرگ‌ترین سرمایه دستگاه دیپلماسی کشور است. خدمتگزاران عرصه سیاست خارجی ان‌شاالله قدردان این نعمت‌های بزرگ الهی هستند و تلاش مضاعف خواهند کرد تا با وجود دشواری‌ها و نارسایی‌ها، امانتدار خوبی برای این نعمات باشند.


ظریف افزود: همچنین وظیفه خود می‌دانم مراتب تشکر عمیق و خالصانه خود را از عبارات و تعابیر سخاوتمندانه و سرشار از لطف حضرتعالی درباره این شخص کمترین تقدیم کنم.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته