دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1394 - 10:48
در جلسه شورای اداری

رئیس واحد بوشهر: اهمیت قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان غیر‌قابل چشم‌پوشی است

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر ایجاد تفکر و فرهنگ جدید رابطه دانشگاه‌ها و صنعت گفت: اهمیت قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این حوزه بدون شک غیر‌قابل چشم‌پوشی است.
کد خبر : 40941

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، دکتر یوسف قیصری در بیست و هشتمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با توجه به روند نزولی پذیرش دانشجو در واحدها و مراکز آموزشی استان گفت: بحث ایجاد درآمد از طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان بسیار لازم و ضروری است و بنا به تأکید ریاست عالیه دانشگاه باید هرچه زودتر به منظور کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه، این طرح‌ها را به مرحله بازدهی رسانیم.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه­ گذاری مخاطره‌ پذیر، علاوه بر خلق فرصت­‌های طلایی برای کارآفرینان به ویژه در حوزه کسب و کارهای دانش‌ بنیان، به ایجاد بسترهای مناسب برای تجاری‌ سازی تولیدات علمی و توسعه فناوری‌ ها و تقویت زیربنای کلیدی تحول و توسعه اقتصادی-اجتماعی کشور، کمک شایانی خواهد کرد.


رئیس واحد بوشهر با تأکید بر دسترسی به آموزش با کیفیت در محیطی امن، مفرح و مشوق برای تمامی دانشجویان تصریح کرد: آگاهی از کیفیت آموزش‌های اجرا شده و بازدهی حاصل از میزان اثربخش بودن آنها، از مهمترین انتظاراتی به شمار می‌آیند که از نظام آموزش متصور است.


قیصری ادامه داد: از آنجا که دنیای دانش و اطلاعات همواره در حال تغییر است و روز به روز بر حالت عدم قطعیت آن افزوده می‌شود، انتظار می‌رود مسئولان، مدیران و استادان دانشگاه با تلاش مضاعف، خود را با اطلاعات به‌روز و نو مسلح کنند و با آمادگی و آگاهی کامل در محیط دانشگاه و کلاس درس حاضر شوند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با ابراز تأسف از حادثه دلخراش منا در عربستان و محکوم کردن عاملان این بی نظمی مدیریتی گفت: این فاجعه که در حرم امن الهی اتفاق افتاد، باعث رنجش جامعه انسانی بویژه مسلمانان جهان شد. این اتفاق ناگوار در مناسک حج نشأت گرفته از سوء‌مدیریت آل‌سعود است.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر ادامه داد: جامعه دانشگاهی علاوه بر ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده از مسئولان و متولیان امر تقاضای پیگیری مجدانه از مجاری قانونی و بین‌المللی تا احقاق کامل حقوق مسلمانان و به‌ویژه مردم میهن عزیز اسلامی‌مان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته