دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1394 - 09:54
وکیل مدافع متهم نفتی در گفت‌و‌گو با آنا:

5 روز باقی مانده به دادگاه بابک زنجانی، تنها یک سوم پرونده را مطالعه کرده‌ام/ پرونده 209 جلد است

وکیل مدافع بابک زنجانی با بیان اینکه سعی می‌کند تا در پنج روز باقی مانده تا تشکیل اولین جلسه دادگاه موکلش به دور از جنجال رسانه‌ای و در آرامش صرفا به مطالعه پرونده بپردازد، گفت: با وجود اینکه تنها یک سوم از پرونده مورد مطالعه قرار گرفته است اما تمام تلاش خود را می‌کنم که حقوق دفاعی موکلم مخدوش نشود.
کد خبر : 40917

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به نزدیک شدن اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی اظهار کرد: تا این لحظه توانسته‌ام یک سوم از 209 جلد پرونده آقای زنجانی که البته 40 جلد ملزومات به همراه دارد را مطالعه کنم.


وی افزود: مطالعه این میزان از پرونده برای حضور در جلسه اول دادگاه مناسب نیست.


وکیل مدافع بابک زنجانی در پاسخ به این پرسش که جلسه دادگاه به صورت علنی یا غیر علنی برگزار می‌شود؟ بیان کرد: هنوز مشخص نیست که جلسه دادگاه به چه صورت برگزار می‌شود و این موضوع بستگی به نظر قاضی دارد. البته گفته شده اولین جلسه دادگاه ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.


به گزارش آنا، اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی، «متهم نفتی» 11 مهرماه جاری در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در آخرین نشست خبری خود در خصوص آخرین وضعیت پرداخت بدهی‌های متهم پرونده نفتی گفته بود: این مسئله به‌طور مستمر پیگیری می‌شود و وکالت‌هایی از سوی متهم به شرکت نفت داده شده و با نظارت دستگاه قضایی اموال شناسایی و پس از کارشناسی، بر اساس مکانیزمی که میان طرفین تعیین شده، تهاتر یا به فروش می‌رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته