دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 06:45
در مدرسه اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس صورت می‌گیرد؛

برگزاری کارگاه آموزشی ارزهای دیجیتال/ «بیت‌کوین» چیست و برای استفاده از آن چه مهارت‌هایی باید آموخت؟

کارگاه آموزشی کوتاه‌مدت ارزهای دیجیتال در مدرسه اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار می‌شود.
کد خبر : 409051

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مدرسه اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به‌منظور تقویت مهارت‌های دانشجویان و بالا بردن تخصص دانشجویان جویای کار تشکیل شده است.


هدف از تشکیل این مدرسه ایجاد انگیزه برای جوانان مستعد و جویای کار است که فرصتی برای ورود به بازار کار به دست نیاورده‌اند. در مدرسه اشتغال دانشجویان پس از مرحله شناسایی بر اساس آزمون‌های سنجش و استعدادیابی علاقه‌مندی و مهارت‌های ذاتی خود را تقویت و برای ورود به بازار کار آماده می‌شوند.


بیت‌کوین یک شبکه پرداخت نوآورانه و نوع جدیدی از پول است. بیت‌کوین با آنچه تلقی می‌شود و هر روز به کار رفته می‌شود متفاوت است. پیش از شروع کار با بیت‌کوین باید اطلاعات خود را درباره آن کامل کنید و به‌طور مستمر اطلاعات خود را در این زمینه به‌روز کنید. سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزنگاری‌شده همان‌قدر که می‌تواند پرسود باشد، می‌تواند پرریسک و توأم با ضرر هم باشد. ارزهای رمزنگاری‌شده تلاقی چهار موضوع فناوری، رمزنگاری، اقتصاد و ریاضیات است؛ درنتیجه برای سرمایه‌گذاری پرسود و کم‌خطر باید در هر چهار موضوع مهارت و اطلاعات موردنظر کسب شود.


بر اساس این گزارش، مدرسه اشتغال واحد قدس در قالب کمپ تابستانی سال 98 با هدف دانش‌افزایی در حوزه فناوری‌ها و کسب‌وکارهای نوین اقدام به برگزاری دوره ارزهای دیجیتال (بیت‌کوین) کرده است.


سرفصل‌های دوره ارز دیجیتال از آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال، آشنایی با تکنولوژی بلاک‌چین، آشنایی با خریدوفروش ارز، آشنایی با محیط صرافی‌ها، تحلیل نمودارها و معرفی منابع موثق اخبار ارز تشکیل شده است که در 10 ساعت ارائه می‌شود.


این دوره برای کسانی که می‌خواهند وارد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال شوند مناسب است، همچنین افرادی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری دیجیتال را حرفه‌ای همراه با منابع موثق در کمترین زمان ممکن بیاموزند بسیار مفید واقع می‌شود. گفتنی است این دوره به پیش‌نیازی نیاز ندارد.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته