دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
میرمرادی در گفتگو با آنا:‌

مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت خواهد شد/ همکاری بی‌دریغ دانشگاه آزاد با بنیاد شهید

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دانشجویان شاهد و ایثارگر با تدابیر ویژه‌ای پرداخت خواهد شد.
کد خبر : 409005
636928240106540882_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از جلسه‌ای که اول مردادماه به‌منظور وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، میزان طلب این دانشگاه از بنیاد شهید را یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است که هیچ بودجه دولتی دریافت نکرده و دارای حدود یکصد هزار عضو هیئت‌علمی و کارمند است که باید از محل درآمد خود حقوق آن‌ها را پرداخت کند.


حیدری ضمن اعلام این مطلب که این میزان طلب مالی برای دانشگاه آزاد اسلامی بسیار حائز اهمیت است، افزود: از سال ۹۲ تاکنون از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران مبلغ اندکی به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت‌ شده، اما با توجه به ارزش والای خانواده شهدا و ایثارگران برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه کوچک‌ترین خللی در روند تحصیلی این عزیزان وارد نکرده است.


در این ارتباط، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرگزاری آنا ضمن تأیید میزان بدهی بنیاد شهید به دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور دکتر محمدباقر نوبخت در خصوص بودجه بنیاد شهید برگزار شد، شاهد بودیم که خوشبختانه ایشان به تمام مسائل و مشکلات بودجه‌ای بنیاد شهید وقوف کامل دارند و پس از بیان سخنان ایشان در خصوص بودجه بنیاد و مسائل جاری بودجه بنیاد شهید به واقع نکته‌ای ناگفته از موضوع جلسه باقی نماند. یکی از مسائلی که در این جلسه به آن پرداخته شد؛ بدهی بنیاد شهید به دانشگاه آزاد اسلامی بود.


وی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به میزان بودجه و هزینه‌های جاری خود برای پرداخت بدهی‌اش به دانشگاه آزاد اسلامی راهکار‌های بسیاری را پیش‌رو دارد که در یک عامل دوسویه می‌توان به آن رسید. دانشگاه آزاد اسلامی همواره در جهت ارائه خدمات تحصیلی به دانشجویان شاهد و ایثارگر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همواره با وجود بدهی بنیاد شهید دانشجویان شاهد را پذیرش کرده است.


میرمرادی تصریح کرد: یکی از گزینه‌های پیش روی بنیاد شهید و امور ایثارگران فروش املاک و مستغلات این نهاد است. بنیاد شهید می‌تواند پس از فروش بخشی از املاک خود بدهی دانشگاه آزاد را پرداخت کند. از سوی دیگر بسیاری از ساختمان‌ها و املاک در بنیاد شهید وجود دارد که دانشگاه آزاد می‌تواند آنها را به جای مطالبات خود انتقال دهد و از آنها استفاده کند. تمام سعی بنیاد شهید بر پرداخت سریع و زود هنگام مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی است.


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید تأکید کرد: این نهاد با تمام توان خود در جهت پرداخت مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کرده است که پس از رسیدن به یک راهکار واحد در اولین فرصت تمام مطالبات دانشگاه آزاد پرداخت خواهد شد. رؤسا و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیران انقلابی و جهادی تاکنون با جامعه شاهد و ایثارگر نهایت همکاری و ملاطفت را داشته‌اند و با وجود این سقف از بدهی همچنان با دانشجویان شاهد و ایثارگر نهایت همکاری را دارند که در همین جا از تمام مدیران و مسئولان و ریاست این دانشگاه، کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می‌کنم.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته