دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1394 - 08:41
همزمان با هفته دفاع مقدس

کلنگ احداث یادمان شهدای گمنام واحد گرمسار به زمین زده شد

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور دانشگاهیان و جمعی از مسئولان شهرستان گرمسار، کلنگ احداث یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به زمین زده شد.
کد خبر : 40897

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گرمسار، جمعی از مسئولان شهرستان، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند، دکتر طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با تشکر از حضور مدعوین گفت: شهدا منبع برکات و صفات الهی هستند و حال و هوای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از شمیم عطر دو شهید گمنام از صفا و صمیمت آکنده و معطر شده است.



مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمساردر جوار مسجد امام جعفر صادق (ع) این دانشگاه معطر به پیکر دو لاله خونین کفن دوران دفاع مقدس است که این دو شهید در تاریخ 5 آبان سال 93 مصادف با ایام محرم با حضور پرشور مردم، دانشگاهیان و مسئولان در سایت مرکزی این دانشگاه آرام گرفتند.


طراحی یادمان دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار توسط اساتید برجسته رشته معماری واحد گرمسار انجام شده که به عنوان یکی از طرح‌های فرهنگی ماندگار احداث خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب