دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جانی‌پور به آنا خبر داد؛

اخذ موافقت اولیه راه‌اندازی دانشکده گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اخذ موافقت اولیه برای راه‌اندازی دانشکده گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خبر داد.
کد خبر : 408921
10012.JPG

کرم‌الله جانی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با تشریح جزئیات و مصوبات پانزدهمین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این جلسه بودجه سال آینده دانشگاه با اصلاحات لازم مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد اموال مازاد دانشگاه نیز به فروش برسد.


وی، مصوبه بعدی جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی طرح گازپایه و بلوط‌پایه توسط دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد گچساران و یاسوج عنوان و اضافه کرد: مقرر شد این واحدها با بررسی این طرح‌ها اقدامات نهایی را برای عملیاتی‌سازی آن انجام دهند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: مقرر شد در بحث درآمدها نیز، دانشگاه آزاد اسلامی استان طرح تحول افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای را براساس ظرفیت‌ها و منابع انسانی (اعضای هیئت‌علمی و کارکنان)، تجهیزات و امکانات دانشگاه ارائه کند.


جانی‌پور در پاسخ به این سؤال که طرح راه‌اندازی دانشکده گیاهان دارویی به کجا رسید؟ خاطرنشان کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که میان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منعقد شد، مقرر شده بود مجوز راه‌اندازی این دانشکده صادر شود که نشد.


جانی‌پور ادامه داد: در رایزنی با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که به‌عنوان عضو هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج نیز مشغول به فعالیت است، موافقت اولیه برای نهایی کردن اخذ مجوز انجام و با تأیید نهایی دانشگاه علوم‌پزشکی کار به سرانجام می‌رسد.


وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر چگونگی راه‌اندازی باشگاه تخصصی ورزش با مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج یادآور شد: مقرر شده در آینده نزدیک در نشستی با مدیر تربیت بدنی واحد یاسوج در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم؛ اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته