دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1394 - 21:15

در جلسه کمیسیون آموزش مجلس با حضور رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی چه گذشت؟ + تصاویر

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که بعد از ظهر امروز (یکشنبه) میهمان جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بود، گزارشی درباره نحوه پذیرش دانشجو و افزایش استاندارد کلاس‌های آموزشی ارائه کرد.
کد خبر : 40884

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، نشست امروز -یکشنبه 5 مهر- کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.



در این جلسه که دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش و حجت الاسلام علی عسکری معاون پارلمانی، فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشتند، دکتر میرزاده گزارشی از نحوه پذیرش دانشجو و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.


ظرفیت‌های خالی و مباحث رفاهی و فرهنگی دانشگاه‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در جریان تحولات جدید دانشگاه آزاد و مشکلات پیش روی این دانشگاه قرار گرفتند.


همچنین در این نشست درباره سقف تعداد دانشجویان در کلاس‌های دانشگاه آزاد نیز اعلام شد که تعداد دانشجویان در کلاس های مقطع دکتری 10 نفر٬ کارشناسی ارشد 30 نفر و کاردانی و کارشناسی 50 نفر شده که از این نظر به استاندارهای کلاس داری نزدیک شده است.


موضوع تغذیه و خوابگاه‌های دانشجویان و همچنین حذف رشته‌هایی که به دلیل عدم استقبال دانشجویان از این دانشگاه حذف شدند، از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته