دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1398 - 10:27
فرمانده انتظامی استان زنجان:

آموزش عالی در کاهش نرخ جرائم موفق عمل کرده است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: آمار و تحقیقات نشان‌ می‌دهد که آموزش عالی در حوزه کاهش جرائم و پایین بودن نرخ آن موفق عمل کرده است.
کد خبر : 408831
photo_2019-08-04_11-39-42 (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، سردار رحیم جهان‌بخش صبح امروز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و دیدار با رئیس این دانشگاه اظهار کرد: در استان زنجان رابطه مطلوبی بین پلیس و مجموعه دانشگاهی استان زنجان وجود دارد و تلاش خواهیم کرد ارتباطات بین مجموعه پلیس و دانشگاه بیشتر و منسجم‌تر شود.


وی با یادآوری نقش مراجع علمی در آگاه‌سازی جامعه گفت‌: استادان و نخبگان دانشگاهی با توجه به جایگاه و نقش اجتماعی می‌توانند در حل مشکلات اجتماعی و کاهش آسیب‌ها به پلیس و نیروی انتظامی کمک کنند.


فرمانده انتظامی استان زنجان با رد آمار بالای جرائم در میان تحصیل‌کردگان افزود: براساس آمار و تحقیقات حجم جرائم در افراد تحصیل‌کرده دانشگاهی در مقایسه با سایر بخش‌ها کمتر بوده و این مهم نشان می‌دهد آموزش عالی در حوزه کاهش جرائم و پایین بودن نرخ جرائم موفق عمل کرده است.


جهان‌بخش در بیان جایگاه استاد و دانشجو در جامعه تصریح کرد: حفظ شأن استادان و دانشجویان و دانشگاهیان به جد مورد توجه و تکریم همکاران ما در نیروی انتظامی استان زنجان است و تلاش می‌کنیم  در فواصل زمانی مناسب با حضور میان دانشجویان بدون واسطه با آنان گفت و شنود داشته باشیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته