دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صالحی‌نیا خبر داد؛

تخصیص یک درصد از مالیات‌های ارزش‌افزوده به توسعه شهرک‌های صنعتی

معاون وزیر صنعت توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی را یکی از اولویت‌های این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: قرار است یک درصد از مالیات ارزش‌افزوده در شهرک‌های صنعتی هزینه شود.
کد خبر : 408808
34.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از شاتا، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، ظهر امروز با حضور مسئولین استانی و کشوری در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد.


در این مراسم، محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی کشور مدنظر است گفت: در این مرحله وظیفه اصلی ما  بررسی همه‌جانبه در خصوص شهرک‌ها و اولویت‌بخشی به جذب منابع و اعتبارات است.
وی با اشاره به توافق با مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قرار است یک درصد از مالیات‌ ارزش‌افزوده که از واحد‌های تولیدی گرفته می‌شود برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی هزینه شود و امیدواریم  در مجموع بتوان مشکلات را در این بخش حل کرد.
صالحی نیا با تشریح برنامه‌های اصلی وزارت صنعت تصریح کرد: توسعه خوشه‌های صنعتی در سازمان صنایع کوچک ادامه دارد و این خوشه‌ها در قالب الگو به واحد‌های تولیدی در بخش صادرات و بهینه‌سازی کسب‌وکار آن‌ها کمک خواهند کرد.


انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته