دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 18:49
کالدرون:

کاپیتان پرسپولیس سیدجلال حسینی است

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کاپیتان پرسپولیس سیدجلال حسینی است. اگر او بازی نکند آن موقع مشخص می‌شود که چه کسی کاپیتان باشد.
کد خبر : 408801
cover_720.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  گابریل کالدرون پیش از تمرین عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤال‌های آن‌ها پاسخ داد.


کالدرون در ابتدا گفت: من از بازیکنان خودم کاملاٌ راضی هستم. مطالب زیادی مطرح می‌شود ولی آن‌ها خوب و با انگیزه کار می‌کنند و در مسابقات تدارکاتی آماده‌تر از قبل نشان می‌دهند که همین انتظار را هم داشتیم. در این مدت تا حد زیادی با روحیه و توانایی بازیکنان آشنا شده‌ام. این آشنایی متقابل است و هر قدر جلو برویم بیشتر خواهد شد. در خیابان هم  رفتار خوبی را از هواداران می‌بینم که خوشحالم می‌کند. از غذا و موزیک ایران هم خیلی راضی هستم. 



کالدرون در خصوص عدم جذب مایگا اظهار کرد: دکتر گفت او از نظر پزشکی شرایط لازم را ندارد پس حرف دیگری نمی‌ماند و ما باید فکر دیگری کنیم. طی 48 ساعت آینده مدیرعامل راهکار جدیدی برای حل این مشکل پیدا خواهد کرد.  باشگاه مذاکره با گزینه جدید را از همان شب گذشته شروع کرده است. یکی از سه بازیکن مورد نظر ما برزیلی است. من یک‌سری ویژگی‌های مشخص از بازیکنان می‌خواهم. سه گزینه به باشگاه دادم تا باشگاه با توجه به شرایط ، یک نفر را جذب کند.


سرمربی پرسپولیس هم‌چنین در خصوص مباحث مطرح شده درباره کاپیتانی پرسپولیس خاطر نشان کرد: من انتخابی نکرده‌ام.کاپیتان تیم سیدجلال حسینی است. اگر او بازی نکند آن موقع مشخص می‌شود که چه کسی کاپیتان باشد. الآن هیچ‌چیزی مشخص نیست و اگر سید نباشد بعداً مشخص می‌شود چه کسی توانایی کاپیتانی در زمین را خواهد داشت. من دوست دارم سید جلال کاپیتانم باشد اما به‌خاطر مصدومیتش این اتفاق نخواهد افتاد و این موضوع مسئله و اولویتی نیست که الآن بخواهم فکر و تمرکز خودم را روی آن بگذارم. 



وی درباره استفاده از سیدجلال در ترکیب پرسپولیس افزود: سید بازیکن مهمی برای ما خواهد بود و یک نمونه از بازیکنان حرفه‌ای با روحیه بالا است. سن او بالاست ولی همان‌قدر هم با تجربه است. به‌همین دلیل شادی بیشتری به ما می‌دهد. او به پایان دوره بازی خود نزدیک شده است ولی این طبیعی است و برای هر بازیکنی رخ می‌دهد اما در حال حاضر او بازیکن مهمی برای ما است.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته