دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 16:45

هشدار جدی به داوطلبان‌ آزمون سراسری در انتخاب رشته

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای به داوطلبان آزمون سراسری درباره انتخاب رشته هشدار داد.
کد خبر : 408753

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری و انجام انتخاب رشته مشاهده می‌شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات واهی و با سوءاستفاده از نام عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و با جعل آرم سازمان از طریق شبکه‌های مجازی، رسانه‌های شنیداری و دیداری، رسانه‌های مکتوب و ... اقدام به جلب اعتماد و فریب داوطلبان و خانواده‌ها می‌کنند.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح کنند، کذب محض بوده و هیچ‌یک از مسئولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یادشده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به‌منظور سوءاستفاده از شما داوطلبان گرامی است.


بدیهی است حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری‌های حقوقی لازم جهت برخورد با مؤسسات و افراد متخلف را انجام خواهد داد. از داوطلبان و شهروندان گرامی درخواست می‌شود در صورت مواجهه با تخلف‌های ذکرشده، موارد را به سازمان سنجش آموزش کشور از طریق شماره تلفن‌های 36182152-026 و 36182151 و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org یا نشانی اینترنتی https://q.sanjesh.org/53479  به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور گزارش کنند.


داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه‌های صادره در خصوص انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1398 می‌توانند از طریق سایت سازمان، نشریه پیک سنجش (ویژه‌نامه انتخاب رشته) و یا کانال‌های اطلاع‌رسانی داخلی به آدرس‌های ذیل اقدام کنند.


انتهای پیام/4107/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته