دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 14:27
اکبرنژاد:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نگرانی اشتغال پس از تحصیل ندارد

مشاور تحصیلی دبیرستان سمپاد (استعداد درخشان) یزد گفت: دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به‌دنبال شغل در حین تحصیل در دانشگاه است؛ بنابراین نگرانی اشتغال پس از تحصیل را نخواهد داشت.
کد خبر : 408705
photo_۲۰۱۹-۰۸-۰۴_۱۳-۰۱-۲۷.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد،‌ محمد اکبرنژاد صبح امروز در همایش یک‌روزه مشاوره و تعیین رشته کنکور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد، اظهار کرد: سال‌های اخیر ما شاهد این تحول هستیم که فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی حداقل در حوزه اشتغال آمار بیکاری کمتر از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی دارند و این بدان معنی است که آمار خلاقیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خیلی بیشتر از دولتی و غیرانتفاعی نمود پیدا کرده است.


وی تصریح کرد: از چند حیث دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت انتخاب رشته داوطلبان قرار دارد. اولاً اینکه در شرایط یکسان بعد از انتخاب دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه‌ آزاد اسلامی قرار دارد و از طرفی دیگر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به‌دنبال شغل در حین تحصیل در دانشگاه است؛ بنابراین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نگرانی اشتغال پس از تحصیل را نخواهد داشت.


مشاور تحصیلی دبیرستان سمپاد (استعداد درخشان) یزد افزود: هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در چند سال گذشته انصافاً قوی و سرزنده و پویا بوده و این حاکی از فعالیت بیشتر اعضای هیئت علمی دانشگاه در حیطه تحقیقاتی و پژوهش بوده و این انگیزش رشد و ارتقا را برای دانشجویان ایجاد کرده است؛ بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه‌های موفق در شاخص‌های توسعه و پیشرفت است که می‌تواند خیلی نقش مهمی را ایفا کند.


در این همایش فرزاد فرهودی عضو هیئت علمی بخش مشاوره و راهنمایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نیز در مورد موانع و راهکارهای انتخاب رشته صحیح و محمدرضا احمدزاده رئیس دانشکده سما یزد در ارتباط با انتخاب رشته مطالبی را بیان کردند.


به گزارش آنا، در این همایش یک‌روزه دانش‌آموزان کنکوری یزد با نکات مهم و اساسی انتخاب رشته و قوانین سازمان سنجش کشور آشنا و پاسخ سؤالات خود را با حضور در کارگاه‌های پرسش و پاسخ از رؤسا و مدیران گروه‌های مختلف رشته تحصیلی در این همایش جویا شدند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته