دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 11:54
سخنگوی ناجا مطرح کرد؛

تلاش رسانه‌های بیگانه برای تخریب پلیس/ خبرنگاران پلی بین مسئولان و مردم هستند

سخنگوی ناجا گفت: ناجا به دنبال تعامل بیشتر با رسانه‌ها است تا مردم بتوانند با اقدامات پلیس از طریق رسانه‌ها آشنا شوند و در حقیقت رسانه پلی بین پلیس و مردم است.
کد خبر : 408665
احمد+نوریان.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد نوریان صبح امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با گرامی‌داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خبرنگار اظهار کرد: کشور ما از جامعه‌ای متنوع به لحاظ گرایش‌های فرهنگی تشکیل شده است که از نگاه داخلی یک فرصت محسوب می‌شود. همین موضوع مورد توجه دشمنان قرار می‌گیرد تا با اقدامات خود کشور ما را تحت فشار قرار دهند که تحریم‌ها یکی از همین موارد است؛ البته معتقد هستیم که همه توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.


وی ادامه داد: رسانه‌ها در کنار پلیس می‌توانند نقش کلیدی را در حفظ و توسعه امنیت ایفا کنند و ناجا به دنبال تعامل بیشتر با رسانه‌ها است تا مردم بتوانند با اقدامات پلیس از طریق رسانه‌ها آشنا شوند و در حقیقت رسانه پلی بین پلیس و مردم است.


سخنگوی ناجا گفت: مهمترین کارکردی که رسانه‌ها می‌توانند داشته باشند کمک در راستای تامین امنیت است و امروزه رسانه‌های بیگانه به دنبال تخریب پلیس و نظام جمهوری اسلامی ایران است. رسانه‌های دلسوز به عنوان حافظ امنیت روانی جامعه گام برمی‌دارد و پلیس از خبرنگارانی که این دغدغه را دارند حمایت همه جانبه‌ای دارد.


نوریان اظهار کرد: امروزه شایعاتی در فضای مجازی از سوی رسانه‌های بیگانه برای تخریب پلیس منتشر می‌شود و انتظار پلیس از رسانه‌های داخلی تلاش در راستای روشنگری و انتشار اخبار صحیح و صیانت از اقتدار و سیمای واقعی پلیس است.


وی خاطرنشان کرد: پلیس همکاری صمیمانه و جدی با خبرنگاران خواهد داشت چراکه خبرنگاران داخلی صدای نهادها مربوط می‌شوند و در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی ارتباط بیشتری را با رسانه‌ها داشته باشیم. معاونت اجتماعی ناجا در طول این یک سال در راستای تولید محتوای مناسب اقدامات موثری را انجام داده است و ما به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم که اگر پیشنهادی دارند به ما بدهند.


سخنگوی ناجا اظهار کرد: در سال گذشته ۱۵۰ مصاحبه خبری از سوی فرماندهان و معاونان ناجا صورت گرفته است و در سال جاری بازدیدها از رسانه ها تقویت خواهد شد. از طرفی در این مدت هیچ شکایتی از رسانه‌ها و خبرنگاران صورت نگرفت.


وی با بیان اینکه همه رسانه‌ها برای ما یکسان هستند و هیچ تفاوتی بین رسانه‌ها قائل نیستیم، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا خبرنگاران در مأموریت‌های ناجا حضور یابند.


انتهای پیام/۴۱۱۰


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته