دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1398 - 16:40
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام:

زائرسرای مهران تا اربعین حسینی راه‌اندازی می‌شود/ راه‌اندازی کارخانه آب‌ معدنی در ایوان

رئیس دانشگاه آزاد  اسلامی استان ایلام از راه‌اندازی مرکز رفاهی و فرهنگی مهران در آ‌ینده نزدیک خبر داد و گفت: با توافقات صورت گرفته به‌زودی مراحل آماده‌سازی این زائرسرا آغاز می‌شود.
کد خبر : 408546
photo_۲۰۱۸-۱۲-۲۹_۱۴-۲۶-۱۷.jpg

محمد میرزایی حیدری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در ایلام با تشریح جزئیات دستورکارهای مطرح‌شده در پانزدهمین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: در این جلسه ابتدا بودجه سال آینده این واحد دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به برنامه‌های اقتصادی و پروژه‌های تحقیقاتی و کشاورزی سعی کردیم در درآمدها و هزینه‌ها تهاتر ایجاد کنیم.


وی اضافه کرد: در پانزدهمین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیشترین تمرکز ما روی صادرات به عراق و عتبات عالیات بود. جذب دانشجو از عراق نیز از اولویت‌های ما در سال آینده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از راه‌اندازی مرکز رفاهی و فرهنگی مهران در آ‌ینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: با توافقات صورت گرفته به‌زودی مراحل آماده‌سازی این زائرسرا آغاز می‌شود.


میرزایی حیدری عنوان کرد: ساختمان مرکز رفاهی و فرهنگی مهران نیمه‌کاره است و قصد داریم با تغییر کاربری آن به زائرسرا خدمات بیشتری را به زائران حسینی به‌خصوص در اربعین حسینی داشته باشیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سؤال که مراحل راه‌اندازی کارخانه آب‌ معدنی در دانشگاه آ‌زاد اسلامی واحد ایوان به کجا رسید؟ مطرح کرد: این اتفاق به‌زودی می‌افتد؛ چراکه این واحد دانشگاهی فضای مازاد برای راه‌اندازی کارخانه آب معدنی را دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام  با تأکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها بیان کرد: در این زمینه برنامه متعددی داریم و علاوه بر دانشگاه آزاد ایلام سعی داریم بر کل استان نظارت داشته باشیم تا هزینه‌ها در بخش‌های مختلف را کنترل شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته