دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1398 - 19:30

شهرت مجریان با استفاده از علاقه هواداران سرخابی

برخی از مجریان تلویزیونی با کری خوانی علیه یکی از تیم‌های سرخابی در جامعه شهرت پیدا می‌کنند.
کد خبر : 408543

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال تصمیم گرفته ارتباطش را با صدا و سیما قطع کند و تا زمانی که عذرخواهی رسمی از این باشگاه نشود اجازه حق پخش هیچ آیتمی درباره خودش را به این سازمان ندهد.


مسئله مهمی که باید در قهر باشگاه استقلال با رسانه ملی در نظر گرفت این است که با عذرخواهی مسئولان صدا و سیما تمامی مشکلات حل می‌شود و دیگر هیچ مجری علیه این باشگاه یا پرسپولیس موضع‌گیری نمی‌کند و کری خوانی جدیدی انجام نمی‌شود.


مجریانی که تا دیروز افرادی گمنام برای عموم جامعه بودند یاد گرفته‌اند علیه استقلال و پرسپولیس کری بخوانند و با واکنش این باشگاه‌ها افرادی شناخته شده در فضای عمومی شوند. این مجریان می‌دانند وقتی بر علیه یکی از تیم‌های سرخابی کری بخوانند حمایت طرفداران تیم مقابل را به همراه دارند و به‌راحتی دارای شهرت می‌شوند و درآمدزایی می‌کنند.


رسانه ملی پرمخاطب است و با واکنش باشگاهی که به آن بی‌احترامی شده، مجری مطرح می‌شود و عموم جامعه او را می‌شناسند. ای کاش هواداران سرخابی متوجه می‌شدند که مجریان تلویزیونی علاقه آن‌ها را نشانه رفته‌اند و می‌خواهند معروف شوند تا آینده شغلی بهتری داشته باشند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب