دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1398 - 16:13
امیری:

استفاده از ظرفیت مرز در دستور کار دولت است

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس گفت: از نظر دولت داشتن مرز یک امتیاز و فرصت است اما چگونگی و نحوه استفاده از آن طبق برنامه‌ریزی‌هایی که باید انجام شود، خیلی تعیین‌کننده است.
کد خبر : 408534

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از دولت، حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از مرز ماهیرود شهرستان مرزی سربیشه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را به نام رونق تولید نامگذاری کرده‌اند؛ لذا در شرایط تحریم، رونق اقتصادی از سیاست‌های راهبردی دولت است.


وی بیان کرد: رئیس جمهوری نیز تاکید دارند اعضای دولت به استان‌ها سفر کرده با مردم گفتگو داشته باشند و مشکلات را از نزدیک ببینند، بشنوند و با اقشار مختلف مردم ملاقات کنند و سیاست‌های عمومی دولت را در استان‌ها پیگیری کنند.


معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: امروز با همین نگاه در استان خراسان جنوبی هستیم روز گذشته نیز برنامه‌هایی در جاهای دیگر استان داشتیم.


وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در مرز وجود دارد گفت: از نظر دولت داشتن مرز یک امتیاز و فرصت است اما چگونگی و نحوه استفاده از آن طبق برنامه‌ریزی‌هایی که باید انجام شود، خیلی تعیین کننده است.


امیری افزود: امروز با حضور نماینده مردم در مجلس، استاندار، معاونان و مسئولان خراسان جنوبی از مرز ماهیرود بازدید و ظرفیت‌ها را از نزدیک مشاهده کردیم.


وی گفت: همچنین نشستی با دستگاه‌ها و بخش‌های اجرایی مرتبط با مرز برگزار و مشکلات مطرح می‌شود.


وی اظهار کرد: معمولاً اینگونه است هر کدام از اعضای دولت گزارشی از سفرهای استانی را در جلسه هیئت دولت تشریح کنند و جایی که نیاز به دستور رئیس‌جمهوری یا معاون اول ایشان باشد پیگیری می‌شود و بخش‌هایی که مربوط به قوه مجریه، دستگاه‌های اجرایی و سایر است نیز در دستور پیگیری قرار می‌دهند.


معاون رئیس جمهوری ادامه داد: فردا گزارش سفر به خراسان جنوبی را در جلسه هیئت دولت تشریح خواهیم کرد که بخش اصلی گزارش این سفر در ارتباط با بازارچه ماهیرود، ظرفیت‌ها، شرایط و پیشنهادات مقامات محلی خواهد بود.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته