دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1398 - 14:33

«جاده‌ی رستگاری» به کتابفروشی‌ها رسید

چاپ اول رمان «جاده‌ی رستگاری» از سوی نشر آموت وارد بازار کتاب شده است.
کد خبر : 408498
65+68.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، پسری تفنگ به دست، منتظر مردی است که مادرش را کشته است. مأموری به دردسر افتاده بعد از یک تیراندازی بی‌رحمانه با گذشته‌اش روبه‌رو می‌شود. پلیس خوبی بعد از سیزده سال در زندان بودن، آزادانه قدم در اعماق جنگل می‌گذارد. روی محراب کلیسایی متروکه، جسدی میان پارچه‌ای سفید‌ رنگ سرد می‌شود. این شهری است در آستانه فروپاشی. این همان «جاده‌ی رستگاری» است.


«جان هارت» نویسنده پنج رمان پرفروش‌ نیویورک‌تایمز با نام‌های «پادشاه دروغ‌ها»، «رودخانه‌ی پایینی»، «بچه‌ی آخر»، «خانه‌ی آهنی» و «جاده‌ی رستگاری» است. او تنها نویسنده تاریخ است که جایزه ادگار را برای چند رمان متوالی برده است. 


رمان‌های جان هارت به 30 زبان ترجمه شده است و در بیش از 70 کشور منتشر شده است. جان می‌گوید: «تنها رویا حقیقی من این بوده است که خوب بنویسم و خوب چاپ بکنم».


جان هارت سال ۱۹۶۵ در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش جراحی جوان و مادرش معلم فرانسه بود که برای پرورش فرزندانش دست از معلمی کشید. والدینش از هم جدا شدند اما آن‌طور که می‌گوید کودکی‌اش به خوشی طی شد.


بعد از دبیرستان به کالج دیودسن رفت و در رشته حقوق اقتصادی مدرک تحصیلی گرفت. هارت بعد از بانکداری، کارگزار بورس و وکیل مدافعه جنایی بودن، حالا یک نویسنده تمام وقت است.


چاپ اول رمان «جاده‌ی رستگاری» با ترجمه هدیه گرامی‌مقدم در ۶۳۶ صفحه با قیمت 89 هزار تومان از سوی نشر آموت وارد بازار کتاب شده است.


انتهای پیام/4072/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته