دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1394 - 15:43

جعفرزاده: امضای بیش از 100 نماینده پای طرح برجامی رهروان است/ کمیسیون ویژه، نامهربانانه با برجام رفتار کرد

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: از آنجا که در برگزاری جلسات کمیسیون برجام، مهربانانه در مورد مذاکرات و دستاورد دولت رفتار نشد، اعضای فراکسیون رهروان ولایت تصمیم گرفتند طرحی را در زمینه بررسی برجام در مجلس تهیه کنند تا به دولت کمک شود.
کد خبر : 40847

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره تهیه طرحی از سوی نمایندگان برای بررسی برجام در مجلس اظهار کرد: امروز اعضای فراکسیون رهروان ولایت، طرحی را درخصوص برجام تهیه کردند که در صورت تصویب آن، به دولت در اجرای برجام کمک خواهد شد.


وی با بیان اینکه «دولت در زمینه مذاکرات هسته‌ای اقدام خوب و شایسته‌ای انجام داد»، گفت: با توجه به اینکه قاطبه اعضای کمیسیون ویژه برجام از مخالفان برجام و دولت بودند و در برگزاری جلسات برجام، مهربانانه در مورد مذاکرات و دستاورد دولت رفتار نشد، پیش‌بینی ما این است که در مورد تهیه طرح هم این اتفاق بیفتد؛ لذا اعضای فراکسیون رهروان ولایت تصمیم گرفتند طرحی را تهیه کنند که به دولت کمک شود.


عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت، در پاسخ به این سؤال که «اگر مخالفان توافق هسته‌ای نیز درباره برجام طرح خود را بدهند، سازوکار بررسی این دو طرح در صحن علنی به چه صورت خواهد شد؟»، گفت: طرحی که فراکسیون رهروان تهیه کرده، طرح جامع و کاملی است و تصمیم مجلس را خواهید دید.


نماینده مردم رشت در مجلس، درباره تعداد امضاهای این طرح گفت: حدود 100 نفر این طرح دوفوریتی را امضا کرده‌اند که احتمال افزایش امضاها همچنان وجود دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب