دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1398 - 12:21

فرار سعید ملک‌پور به کانادا صحت دارد؟!

در حالی برخی رسانه‌ها مدعی سفر سعید ملک‌پور به کانادا هستند اما وکیل وی می‌گوید او صرفا برای مرخصی از زندان خارج شده و برای این مرخصی، وثیقه ارائه کرده است!
کد خبر : 408463
Saeed+Malekpour.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، محمود علیزاده‌ طباطبایی؛ وکیل ملک‌پور درباره ادعای رسانه‌های فارسی‌ زبان خارجی مبنی بر خروج سعید ملک‌پور از ایران اظهار کرد: در روزهای گذشته از زندان با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که با مرخصی سعید ملک‌پور موافقت شده و او با تودیع وثیقه از زندان خارج شده است.


وی افزود: خروج او از زندان برای مرخصی بوده و وثیقه ارائه کرده است و اگر از کشور خارج شده و فرار کرده، کار بسیار اشتباهی بوده است زیرا این اقدام، کار را برای ارائه تسهیلاتی اینچنینی برای سایر زندانیان، سخت می‌کند.


سعید ملک‌پور که در دهه 80 اقدام به راه‌اندازی و مدیریت سایت‌های مستهجن کرده بود، در سال 87 پس از ورود به ایران دستگیر شد؛ او پس از محاکمه در دادگاه انقلاب، به اعدام محکوم شد که دیوانعالی کشور این حکم را تأیید کرد.


محمود علیزاده‌طباطبایی وکیل سعید ملک‌پور 4 شهریور سال 92 به تسنیم گفته بود با دستور قطعی رئیس قوه‌قضاییه آیت‌الله‌ آملی‌لاریجانی، حکم اعدام وی متوقف و به حبس ابد تبدیل شده بود.


در روزهای گذشته نیز برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که سعید ملک‌پور پس از تودیع وثیقه یک‌ونیم میلیارد تومانی از کشور خارج شده است.


هنوز هیچ مرجع رسمی، درباره فرار یا خروج قانونی سعید ملک‌پور از کشور موضع‌گیری نکرده است.


منبع:تسنیم


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

برچسب ها: کانادا
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
۰
فرار نکرده معامله شده که یک آقا زاده از کانادا اخارج نشه و بجاش سعید ملک پور آزاد بشه وگرنه وقتی عبدالمالک ریگی آسمان شکار میشه خب چطور یک زندانی امنیتی فرار میکنه؟ (کسی که حکم حبص ابد دارد یعنی تا ابد زندانی است و در نهایت بستگانب اید به ملاقاتش بروند.)
سعید ملک پور با پورنو به جنگ با حکومت اسلامی امده بود و این سایت های پورنو صرفا سرگرمی نبودن بلکه تروریسم جنسی در راستای کودتای جنسی بودن.
این انعطاب به خرج دادن به دلیل این بوده که فرزند یکی از مسئولین رو از کانادا اخراج نکنن چون بعد از تحصیل در تورنتو مانده و بچه دار شده.
البته معاون سعید ملک پور رو هم بی سر و صدا فرستادن ارمنستان هویت این زندانی امنیتی را فاش میکنم او سیاوش دلسوز است که مدتی هم یک باند اسکورت سرویس در دبی داشت.

در سریال گاندو هم اشاره شد جیسیون رضاییان رو با مقداری دلار تعویض کردن و حالا سعید ملک پور رو به راحتی پس گرفتن. متاسفانه مسئولین فاسد و فرزندان عیاششون پاشنه آشیل ایران شدن و تا زمانی که این افراد در حاکمیت پستی داشته باشن نفوذ دشمن هم هست
هلدینگ شایسته