دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 07:00
موسوی‌لارگانی در گفتگو با آنا:

عذرخواهی روحانی و جهانگیری دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عذرخواهی روحانی و جهانگیری دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند، گفت: عدم نظارت بر عملکرد برخی وزرا باعث بروز مشکلات در معیشت مردم شده و دولت باید پاسخگوی سختی‌های مردم باشد.
کد خبر : 408462
1541020.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی‌لارگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در تبریز مبنی بر اینکه برایمان روشن است مردم در یک سال اخیر برای زندگی عادی با سختی و فشار مواجه بودند، اظهار کرد: نبود اراده برای مقابله با فسادی که در بعضی مراکز دولتی رخنه کرده و افرادی در برخی مؤسسات و سازمان‌ها یا مراکز تولیدی مسئولیت دارند که در مفسده آنان شکی نیست، ولی باز هم از آنان حمایت می‌شود مشکل‌آفرین است.


وی با تأکید بر اینکه سختی در زندگی و معیشت مردم چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد افزود: همدردی رئیس دولت قطعاً دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند. فردی که نان برای خوردن ندارد هرقدر رئیس‌جمهور و معاون اولش از او عذرخواهی کنند دردی را برایش دوا نمی‌کند.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید برای اصلاح امور مردم قدم بردارد، گفت: آقای جهانگیری به‌عنوان نفر دوم اجرایی کشور نمی‌تواند خود را از عملکرد دولت جدا بداند. واضح است که کمبودها و فشارها ناشی از عملکرد تیم اقتصادی دولتی است. لذا فقط با عذرخواهی کردن و اظهار تأسف دردی از مردم دوا نمی‌شود.


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم نظارت بر عملکرد برخی وزرا باعث بروز مشکلات در معیشت مردم شده و دولت باید پاسخگوی سختی‌های مردم باشد.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
حسین از مشهد
United States of America
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
۰
جهانگیری بیشتر باید پاسخگو باشد. مگر اینها نگفتن ماشین رو از دره اقتصادی نجات دادند.
الان یک جوان بخواهد ازدواج کنه فقط هزینه عقد و عروسی و این موارد بیش از 50 میلیون میشه در صورتی که با این مبلغ میشد در سال 92 همه کار رو با گرفتن خانه انجام داد!!!!
هلدینگ شایسته