دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افشاگری جواد رضویان در شبی که 5 فینالیست عصر جدید مشخص شد + فیلم

در شبی که ترکیب فینال «عصر جدید» کامل شد، سید جواد رضویان دست به افشاگری جالبی زد.
کد خبر : 408423
n00696651-b.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شب گذشته و با انتخاب گروه دختران نینجا به عنوان پنجمین فینالیست مسابقه عصر جدید، ترکیب شرکت‌کنندگان نهایی این مسابقه پس از حدود هفت ماه رقابت فشرده مشخص شد.


شب گذشته و در جریان اعلام آرای مردمی آخرین دور از مرحله نیمه‌نهایی، گروه دختران نینجا که اجرای آخر خود را با مشارکت حدود 40 نفر از دختران ورزشکار ساکن استان البرز به پایان برد، توانست با کسب 4 میلیون و ۸۱ هزار و ۳۲۰ رأی مردمی به مرحله فینال برسد. رقیب آنها یعنی اعضای گروه سربازان وطن هم اگرچه از این رقابت کنار رفتند، اما ضمن سپاس از اعتماد برنامه عصر جدید و رأی قابل توجهی که به آنها داده شد، وعده دادند که در فصل‌های بعدی عصر جدید باز هم به میدان برگردند.


برنامه دیشب «عصر جدید» علاوه بر اعلام نتایج آرای مردمی، میزبان سید جواد رضویان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون هم بود تا این بازیگر آثار طنز درباره کامیابی‌ها و ناکامی‌های زندگی شخصی و کاری خود برای شرکت‌کنندگان در این مسابقه، حضار و بینندگان تلویزیونی بگوید.


رضویان با اعلام این که یک هزار مرتبه خدا را شکر می‌کنم که از یک خانواده بسیار مذهبی پا به عرصه هنر گذاشتم، گفت: در ابتدا خانواده من بزرگ‌ترین عامل بازدارنده برای آغاز فعالیت هنری من بود و به نوعی اولین ضربدر قرمز را از خانواده‌ام گرفتم. در خانواده ما سابقه نداشت که کسی در دانشگاه هنر و نقاشی بخواند. به من برچسب مطرب زدند که برایم خیلی سخت و سنگین بود.


وی افزود: البته بعدها مسیر زندگی کاری من تغییر کرد و اگر من اینجا هستم، به خاطر دعای خیر پدر و مادرم است؛ ضمن این که با ورود همسرم به زندگی من به جایگاه‌های بالاتر و بهتری رسیدم.


رضویان همچنین برای اولین بار از 10 ماه خانه‌نشینی خود در سال 1378 هم گفت و افزود: به نوعی پوچی رسیده بودم و موهایم بلند شده بود و کسی دیگر مرا نمی‌شناخت. از شب می‌ترسیدم و به محض این که آفتاب که غروب می‌کرد، انگار ناقوس مرگ برایم به صدا در می‌آمد برای همین از شب می‌ترسیدم. دوبار وصیت‌نامه نوشتم و به همسرم دادم و حتی از او خواستم که از هم جدا شویم! در آن سال خواب دیدم که با سومین باران پاییز می‌میرم. باران اول و دوم زد اما باران سومی در کار نبود و برف آمد و من هم زنده ماندم! مدتی بعد از این بود که در سریال پاورچین بازی کردم و مسیر زندگی من عوض شد.





رضویان پدر و مادر را بزرگ‌ترین سرمایه فرزندان دانست و گفت و پدرم همیشه برای من دعا می‌کند که پسر جان خدا آبرویت را حفظ کند.


این صحبت‌های رضویان باعث شد تا رؤیا نونهالی به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفته و به گریه بیفتند. نونهالی دلیل این امر را یادآوری خاطره پدر و مادرش دانست و گفت: پدر و مادرم خیلی نازنین بودند، از صمیم قلبم دعا می‌کنم که همه به اندازه پدر و مادر من عمر کنند چراکه من از آن آدم‌های خوشبختی بودم که پدر و مادر خود را در سنین بالا دیدم، اما اکنون دلتنگ شدم. گاهی وقت‌ها از خوشحالی خنده‌ات نمی‌گیرد بلکه لازم است گریه کنی. الان هم شاید لازم بود که به یادشان چشمانم تر شود و این اشک من به شکرانه همین یاد در آمد.


احسان علیخانی هم خطاب به جواد رضویان و حضار به شوخی گفت: باید جواد رضویان را به عنوان مجری ماه عسل به شبکه 3 سیما معرفی کنم.


مسابقه تلویزیونی عصر جدید با اجرای احسان علیخانی و داوری رؤیا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و امین حیایی روی آنتن می‌رود.


به این ترتیب و با پایان مرحله نیمه‌نهایی، گروه دختران نینجا در کنار محمد زارع، پارسا خائف، سعید فتحی روشن و فاطمه عبادی روز 28 مردادماه در فینال مسابقه عصر جدید باهم رقابت خواهند کرد. نفراتی که از میان بیش از ۳۰۰ گروه و فرد شرکت کننده در مسابقه عصر جدید پس از گذر از مراحل مختلف، به فینال رسیده‌اند.


در این بین آن چه می‌تواند محل تأمل باشد، انتقادی است که از ابتدای پخش عصر جدید به این برنامه وارد بود و آن تفاوت ماهیت رشته‌هایی است که با هم به رقابت می‌پردازند.


این موضوع از یک سو با ایجاد تنوع در اجرا به افزایش جذابیت می‌انجامد اما از طرف دیگر چه بسا قضاوت درست را خدشه‌دار کند. اگرچه تنوع در رشته‌های رقابتی از ویژگی‌های این سبک از برنامه‌سازی است اما شاید بتوان با اندکی تغییر در شیوه برگزاری علاوه بر جذابیت و هیجان عنصر انصاف و دقت را نیز به عصر جدید تزریق کرد. به این ترتیب این دو عنصر مهم با کمترین تهدید از سوی تنوع مهارت‌ها و جذابیت های هیجانی مواجه خواهند شد.





انتهای پیام/4072/4104/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
میرکی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
۰
دمش گرم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
۰
نینجاها الکی اومدن بالا
بلوردی
United States of America
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
۰
برنامه جالبی بود.
سام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
۰
چرا پارسا خاعف اینقدر بزرگش میکنید با اون صدای جیقش. اصولا پسر بچهها تو این سن صداشون همینه حالا ایشون کلاس رفته
م.ج
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۶
۰
درود بر آقای جواد رضویان گرانقدر.الهی که تنش سالم و دلش خوش باشه.آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
۰
به نظر من محمد زارع از همه لایق تر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۲
۰
چه چرت بود
هلدینگ شایسته