دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1398 - 09:48

دانشکده خبر به دانشگاه علمی کاربردی ربطی ندارد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد: دانشکده خبر به دانشگاه علمی کاربردی ربطی ندارد
کد خبر : 408411

محمدحسین امید در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره اختلاف بنیاد مستضعفان و دانشکده خبر که یک دانشگاه علمی کاربردی است، گفت: من اطلاعی ندارم، آن بحث بین بنیاد مستضعفان و سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است.


وی در پاسخ به این سؤال که مگر آنجا علمی کاربردی نیست، ادامه داد: زیر نظر ما هستند ولی متعلق به ما نیستند. متعلق به سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است.


سرپرست دانشگاه علمی کاربردی در پاسخ به اینکه براساس بخشنامه مهر 97 دانشگاه‌های علمی کاربردی مکلف‌اند که پایان‌کار ساختمان‌هایشان را ارائه دهند تا مجوز رشته بگیرند؟ اظهار کرد: آن یک چیز عمومی برای همه است، همه مراکز علمی کاربردی برای پذیرش دانشجو باید این ضوابط را اجرا کنند.


امید در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه درباره دانشکده خبر این موضوع رعایت نشده است؟ گفت: عرض کردم این بحث اصلاً به ما ربطی ندارد بحثی بین بنیاد مستضعفان و سازمان خبرگزاری است، ما ورود نکردیم.


وی در پاسخ به این سؤال که با وجود رعایت نشدن این موضوع چطور توانسته برای ترم جدید دانشجو جذب کند، گفت: من به سؤال شما جواب می‌دهم شما باز سؤال می‌پرسید من می‌گویم به من ربطی ندارد.


انتهای پیام/4040/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته