دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مقدم‌فر در گفتگو با آنا:

تحریم وزیر خارجه کشورمان، اوج ناتوانی، توحش و استیصال آمریکاست/ واکنش ظریف به اقدام آمریکا هوشمندانه و غیرتمندانه بود

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: واکنش آقای ظریف در انتشار توئیت خود نسبت به اقدام آمریکایی‌ها بسیار هوشمندانه و غیرتمدارانه بود.
کد خبر : 408310
4 (1).jpg

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه نخستین نشست هم‌اندیشی و آشنایی با راهبردها، رویکردها، اولویت‌ها و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره تحریم آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان توسط آمریکا اظهار کرد: تحریم آقای ظریف پیام‌های مختلفی را دربر دارد.


وی افزود: نخست اینکه نشان‌دهنده اوج ناتوانی، بی‌قانونی، توحش و استیصال آمریکاست. ثانیاً اینکه چرا امروز آمریکا به فکر تحریم آقای ظریف افتاده، بلاشک به دلیل مواضع مقتدرانه اخیر ایشان بوده و نشان می‌دهد آمریکایی‌ها هیچ منطقی را غیر از سلطه‌گری برنمی‌تابند.


این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: پیام دیگری که از این اقدام مرعوبانه آمریکا می‌توان دریافت کرد، برای برخی کسانی است که ممکن است ذره‌ای به مذاکره و مصالحه با آمریکایی‌ها می‌اندیشیده‌اند. آنها در این اقدام آمریکا به‌خوبی درمی‌یابند که ارتباط و مذاکره با آمریکا یعنی ذلت و تسلیم در برابر یک قدرت زورگو و حیوان‌صفت است.


مشاور فرهنگی رئیس هیئت مؤسس و هیئت منای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: آنها باید منطق نورانی نظام اسلامی ایران را در نظریه مقاومت و ایستادگی در برابر این جرثومه فساد، توحش و زورگویی به‌خوبی فهم کنند.


این عضو هیئت علمی دانشگاه تأکید کرد: واکنش آقای ظریف در انتشار توئیت خود نسبت به این اقدام آمریکایی‌ها بسیار هوشمندانه و غیرت‌مدارانه بود.


این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: میلیاردها هزینه آمریکا و نظام سلطه برای تجهیز رسانه‌های خود با هدف دیپلماسی عمومی در ایران به باد رفته و امروز شاهد یک نفرت عمومی در تمامی اقشار ملت قهرمان ایران نسبت به آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش هستیم.


مقدم‌فر در پایان خاطرنشان کرد: ذلت قدرت‌هایی مثل آمریکا و انگلیس در ماجرای هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسداران در افکار عمومی جهانی تجلی پیدا کرده و پوشالی بودن این قدرت‌ها به‌خوبی نشان داده شده است.


انتهای پیام/۴۰۷۱


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب