دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1398 - 15:24

امضای تفاهم‌نامه همکاری مرزی ایران و امارات

فرماندهان مرزبانی ایران و امارات متحده عربی در راستای افزایش تعاملات و تحکیم انتظامات مرزی، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
کد خبر : 408284
IMAGE11564631867915.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پلیس، قاسم رضایی در دومین روز از نشست دیپلماتیک مرزی با علی‌محمد مصلح الاحبابی فرمانده مرزبانی امارات متحده عربی، اظهار کرد: نشست کاربردی برای هماهنگی‌های مرزی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و امارات برگزار شد، خوشبختانه در راستای ارتقاء تعاملات و همکاری‌های مرزی، اتفاق نظر موجود به امضای تفاهم نامه منتج شد.


وی افزود: نشست‌های مستمر بین دو کشور سالانه  در تهران و ابوظبی و البته هر 6 ماه یک بار در یکی از مناطق مرزبانی به دعوت طرفین برگزار و در صورت  اتخاذ تصمیم فوق‌العاده مرزی، هماهنگی‌ها از طریق وسایل ارتباط جمعی و یا دیدارهای حضوری صورت می‌گیرد.


فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی  ضمن افزایش تعاملات و تحکیم انتظامات مرزی، تسهیلاتی را برای مترددان مجاز در مرز، صیادان و مقابله با مخلان امنیت و آرامش کشورها ایجاد می‌کند.


علی‌محمد مصلح‌ الاحبابی نیز در این نشست گفت: از اینکه در کنار دوستان مرزبان جمهوری اسلامی ایران هستیم، بسیار خرسندیم.


فرمانده مرزبانی کشور امارات متحده عربی افزود: امضای تفاهم‌نامه مرزی، گامی مثبت برای تامین منافع دو کشور است که باعث ارتقاء امنیت مرزی دو کشور، کنترل مرزی، تسهیل تردد و .... می‌شود.


انتهای پیام/4046/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: قاسم رضایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته