دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1398 - 13:31

کدام بازیکنان بیشترین قهرمانی را به‌دست ‌آورده‌اند؟+عکس

پنج بازیکنی که سابقه بازی در تیم بارسلونا را در کارنامه خود دارند؛ بیش از هر بازیکن دیگری در دنیا، عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف را به‌دست آورده‌اند.
کد خبر : 408258
2015-12-20_RIVER-BARCELONA_60.v1450778883.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا دنی آلوز مدافع 36 ساله تیم ملی برزیل که 114 بازی ملی در کارنامه خود دارد؛ در سال‌های فعالیت‌اش در دنیای حرفه‌ای فوتبال، 41 عنوان قهرمانی را به‌دست آورده است.


این بازیکن که به‌مدت 6 سال در سویا حضور داشت و در این تیم تبدیل به یک ستاره شد؛ در سال 2008 راهی بندر بارسلون شد تا برای آبی‌و‌اناری‌پوشان بازی کند و قهرمانی‌های بسیاری نیز به‌همراه این تیم به‌دست آورد؛ آلوز بعد از 8 سال حضور در بارسلونا یک فصل را در یوونتوس سپری کرد و با این تیم نیز دو عنوان قهرمانی لیگ و حذفی ایتالیا را کسب کرد و سپس راهی پاریسن‌ژرمن شد؛ البته قرارداد او در پایان فصل گذشته با این تیم فرانسوی نیز به پایان رسید و به گفته خودش اکنون منتظر دریافت پیشنهاد از تیم‌های بارسلونا یا یوونتوس است.


آندرس اینیستا بعد از 17 سال حضور در آکادمی و تیم اصلی بارسلونا، سال 2018 به ویسل کوبه ژاپن پیوست؛ این هافبک خلاق نیز تاکنون 35 عنوان قهرمانی را در رقابت‌های مختلف به‌دست آورده که معتبر‌ترین آن‌ها قهرمانی با تیم ملی اسپانیا در مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی است. 


لیونل مسی، جرارد  پیکه و زلاتان ابراهیموویچ  که همگی سابقه بازی در تیم بارسلونا را در کارنامه خود دارند در جمع 5 بازیکنی هستند که بیش از سایر بازیکنان عنوان قهرمانی را با تیم‌هایشان کسب کرده‌اند.  


در تصویر زیر 5 بازیکنی که بیشترین عنوان قهرمانی را در رقابت‌های مختلف به‌دست آورده‌اند را مشاهده می‌کنید:  



انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته