دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نفت با رکورد شکنی آسیایی شد/شاگردان منصوریان با حمایت سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان صعود کردند

تیم نفت ایران با غلبه بر تیم الجیش قطر به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
کد خبر : 4082

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های نفت ایران و الجیش قطر در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:00 امروز در ورزشگاه آزادی به قضاوت روشن ایرماتوف ازبکستانی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم نفت با تک گل امیر ارسلان مطهری موفق شد حریف خود را مغلوب کند و جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.


نفت ایران که در این مسابقه از حمایت مطلوب هواداران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس بهره‌مند بود با همان شیوه همیشگی در لیگ برتر مقابل حریف قطری صف‌آرایی کرد.


شاگردان منصوریان در ابتدا سعی داشتند تا حریف را ارزیابی و سپس حملات خود را به روی دروازه آنها طراحی کنند که البته در این کار نیز موفق عمل کردند.


نیمه اول بدون عبور توپی از دروازه‌ها بازی به پایان رسید و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.


نیمه دوم با حملات شدید نفتی‌ها و کرنرهای متوالی شاگردان منصوریان آغاز شد که در نهایت نیز امیر ارسلان مطهری در دقیقه 50 توانست با ارسال زیبای ایمان مبعلی دروازه الجیش را بازکند و گل برتری نفت را وارد دروازه الجیش کند.


در نهایت نفتی‌ها پیروز میدان شدند و جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند تا ایران با 4 سهمیه کامل خود در این مسابقات حضور یابد.


نفت تهران در حالی به این افتخار دست یافت که در تاریخ 68 ساله این باشگاه، آنها هرگز موفق به حضور در رقابتهای آسیایی نشده بودند و این موضوع یک رکورد شکنی برای شاگردان منصوریان محسوب می‌شود.


نکته جالب استقبال 8 هزار نفری هواداران بود که اکثر این هواداران، طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس بودند که به دلیل فراخوان دو باشگاه برای حمایت از نفت امشب در ورزشگاه آزادی حضور یافتند تا نفتی‌ها برای اولین بار این تعداد هوادار را در دیدار خود داشته باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته