دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1398 - 18:49
دادستان شهریار:

8 نفر در خصوص فساد مالی در شهرستان شهریار بازداشت شدند

دادستان شهریار از بازداشت 8 نفر در خصوص پرونده فساد مالی در شهرداری خبر داد و گفت: اقدامات کارشناسی، مالی و حسابرسی و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.
کد خبر : 408173
بازداشت.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از قوه قضائیه، حمید عسگری‌پور از بازداشت هشت نفر در خصوص پرونده فساد مالی در شهرداری شهرستان شهریار خبر داد و بیان کرد: در این پرونده دو نفر از شهرداران مناطق، معاون شهردار، یک پیمانکار شهرداری، یک عضو شورای شهر، مسئول دفتر شهردار و شهردار شهریار بازداشت شدند که البته فرد دیگری نیز در این خصوص روز گذشته بازداشت شد که از کارکنان شهرداری نبوده و فردی بوده که پول‌ها به حساب وی واریز می‌شد.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: این افراد وجوه بسیاری را از افرادی که در کار ساخت‌وساز هستند از حیث ارتشاء دریافت کرده‌اند و اقدامات خود را از رانت‌هایی که داشته‌اند، انجام دادند.


وی تصریح کرد: بیشتر این موارد مربوط به ساخت‌وساز‌های غیرمجاز بوده که پرونده آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح می‌شده و اجازه ساخت‌وساز می‌دادند؛ در خصوص موضوع مناقصه و مزایده نیز بررسی‌ها آغاز شده است تا مشخص شود زدوبندی در این خصوص صورت پذیرفته است یا خیر.


عسگری‌پور بیان کرد: اقدامات کارشناسی، مالی و حسابرسی و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: فساد
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
امیرحسین اسکندربیگی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹
۰
بنام خدا
از وقتی که رییس قوه قضاییه به دستور رهبر معظم انتخاب شد دست اختلاس گر ها ودزد های انقلابی نما روشد خدا حافظت کنه آقای رییس خدا بشما توفیق خدمت به اسلام و قرآن وابران بده
هلدینگ شایسته