دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1398 - 11:24
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزش‌های همگانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی فارس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان از برگزاری مسابقات ورزش‌های همگانی کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدهای استان فارس به میزبانی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 408028

مهدی شیخ‌موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سپیدان از برگزاری مسابقات ورزش‌های همگانی کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدهای استان فارس (جشنواره غدیر) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان خبر داد.


وی افزود: به‌مناسبت دهه ولایت و اعیاد مبارک قربان و غدیر خم و تقارن با 18 مرداد، سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان با هدف افزایش نشاط و کارایی کارکنان، این مسابقات 12 و 13 مردادماه جاری ویژه کارکنان مرد و 14 و 15 مردادماه ویژه بانوان کارمند برگزار خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان با ابراز خرسندی از میزبانی واحد سپیدان با بیان این نکته که شهرستان سپیدان با داشتن طبیعتی زیبا و آب و هوایی مساعد در این فصل از سال، مکانی مناسب برای برگزاری مسابقات و اردوهای طبیعت‌گردی است، گفت: شرکت‌کنندگان در  هفت رشته دارت، طناب‌زنی، داژبال، پرتاب پنالتی بسکتبال، پنالتی گل‌کوچک، پیاده‌روی و طبیعت‌گردی به رقابت می‌پردازند.


وی با تأکید بر اینکه ورزش موجب افزایش سلامت جسمی و روانی افراد به‌ویژه قشر کارمند خواهد شد با تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد سپیدان گفت: امیدوارم این‌گونه برنامه‌های مفید بین همه سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم رواج پیدا کرده و موجب دوری مردم به‌ویژه جوانان از معضلات اجتماعی، سلامت و پویایی و نشاط اجتماعی مردم ایران شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته