دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1398 - 12:18
به میزبانی هشت استان؛

23 رویداد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در شهریورماه برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 70 رویداد ورزشی در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است که 23 رویداد آن در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 408016
636346871841579255 (1).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ورزش در دانشگاه آزاد یک ارزش همراه با پیوست فرهنگی است. از همین رو سال گذشته این دانشگاه بیش از 40 رویداد ورزشی به میزبانی واحدهای دانشگاهی خود برگزار کرده است که امسال به 70 رویداد ورزشی در حوزه ورزش‌های همگانی افزایش پیدا می‌کند.


امسال برای نخستین بار است که دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات ورزش‌های الکترونیکی و المپیاد دانشجویی رشته‌های رزمی را تجربه می‌کند. به گفته کمال جوانمرد سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی المپیاد دانشجویی رشته‌های رزمی این دانشگاه در چهار رشته تکواندو، کاراته، ووشو و جودو برگزار می‌شود که تنها رشته جودو ویژه دانشجویان پسر و سه رشته مابقی در دو بخش دانشجویان دختر و پسر برگزار خواهد شد. همچنین سال آینده تعداد رشته‌های این المپیاد افزایش پیدا می‌کند و رشته‌هایی همچون بوکس نیز به این مسابقات اضافه می‌شود.


دانشگاه آزاد اسلامی در شهریورماه سال جاری 23 رویداد ورزشی در رشته‌های کاراته، ووشو، شنا، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، دوچرخه‌سواری، هاکی، تکواندو، اسکیت و مسابقات ورزش‌های الکترونیکی برای دانشجویان دختر و پسر و رشته‌های کشتی آزاد، کشتی فرنگی و جودو را ویژه دانشجویان پسر برگزار می‌کند.


گفتنی است این دانشگاه دهم تا بیستم شهریورماه سال جاری به علت هم‌زمانی با ایام محرم، هیچ رویداد ورزشی را برگزار نخواهد کرد.


مسابقات دوومیدانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز به میزبانی واحد تهران جنوب این دانشگاه در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، تاکنون در بخش دختران این مسابقات 10 تیم و در بخش پسران 14 تیم اعلام آمادگی کرده‌اند.


لازم به ذکر است مسابقات شنای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد. ابن مسابقات برای دانشجویان دختر از 23 شهریورماه آغاز و تا 27 همان ماه ادامه خواهد داشت که تاکنون 12 تیم برای حضور در این رویداد ورزشی اعلام آمادگی کرده‌اند. رقابت‌های شنای دانشجویان پسر این دانشگاه نیز از 27 تا سی‌ام شهریورماه سال جاری با حضور 12 تیم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته