دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 15:46
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار خبر داد:

حضور هزار و 700 دانشجوی خراسان‌رضوی در اردوهای جهادی مناطق محروم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار از شرکت هزار و 700 دانشجوی دانشگاه‌های استان خراسان‌رضوی در اردوهای جهادی مناطق محروم روداب از توابع شهرستان سبزوار خبر داد.
کد خبر : 407871
_MG_2768-02.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سبزوار، محمدرضا سعیدی‌اصل ظهر امروز در حاشیه بازدید علی سروری‌مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی از روند برگزاری اردوهای جهادی مناطق محروم روداب اظهار کرد: هزار و 700 دانشجوی دانشگاه‌های استان خراسان‌رضوی در اردوهای جهادی این مناطق حضور دارند.


وی با بیان اینکه این دانشجویان از 15 دانشگاه سراسر استان در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند، افزود: از عمده دلایل انتخاب بخش روداب محرومیت گسترده این بخش و وسعت آن است که می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های کشور دانست که متأسفانه با محرومیت‌های زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با برشمردن فعالیت‌های دانشجویان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی گفت: خدمات‌دهی پزشکی و درمانی به محرومان منطقه و ساخت‌وساز منازل آنان، توسعه برنامه‌های فرهنگی، برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده‌ها، آموزش مهارت‌هایی که منجر به شروع مشاغل خانگی و کلاس‌های درس آموزش خواندن و نوشتن، از جمله برنامه‌های انجام‌شده توسط گروه‌های جهادی است.


سعیدی‌اصل خاطرنشان کرد: چندی پیش، حدود 20 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار نیز در قالب اردوهای جهادی به مدت 10 روز در مناطق محروم بخش خوشاب سبزوار و در روستاهای جنت‌آباد، نوده انقلاب و نصرآباد به ارائه خدماتی همچون دیوارکشی، ساخت حمام، گچ‌کاری و سیمان‌کاری خانه‌های اقشار محروم و آموزش احکام، نماز و وضو پرداختند.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب