دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 14:57
امیر نصیرزاده:

نیروی هوایی ارتش از ابتدا یاور جمهوری اسلامی ایران بوده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: افسران نهاجا باید به خود افتخار کنند که از ابتدا یاور و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.
کد خبر : 407859

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از اردوی تابستانی دانشجویان افسری نهاجا در منطقه کلاردشت مازندران، اظهار کرد: افسران جوان باید قدردان لحظه‌به‌لحظه عمرشان باشند و از این لحظات نهایت استفاده را ببرند؛ از این رو شرکت در اردو‌های نظامی نیز به مثابه فرصتی ارزشمند است که شما جوانان باید از آن در جهت افزایش آمادگی بدنی، تهذیب و تزکیه نفس خویش بهره‌برداری کنید.


وی در ادامه با برشماری ویژگی‌های نظامیان تراز انقلاب اسلامی گفت: سرباز نظام اسلامی باید علاوه بر سرآمدی در آموزش‌های نظامی و آمادگی‌های جسمانی، در مباحث معنوی، مکتبی و عقیدتی نیز اُسوه باشد و ابعاد روحانی خود را نیز تقویت کند؛ چراکه وجه تمایز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیرو‌های نظامی در دیگر نقاط جهان، باور‌های اعتقادی و دینی در میان نظامیان ایرانی است.


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: افسران حاضر در نیروی هوایی باید به خود افتخار کنند؛ چراکه وامدار و وارث بزرگمردانی هستند که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، و در تمامی فرازوفرود‌ها، صحنه‌ها یاور و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها بوده‌اند.


نصیرزاده در پایان بر لزوم اتکال نظامیان به خداوند تأکید و اظهار کرد: توکل بر خدا و اعتماد به وعده الهی باید سرلوحه اقدامات تمامی نظامیان باشد، چون لحظه‌ای غفلت از پروردگار سبحان، نتیجه‌ای جز ذلت و پشیمانی به همراه نخواهد داشت.


گفتنی است؛ در این بازدید که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز همراه بود، از تعدادی از افسران نمونه تجلیل به‌ عمل آمد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته