دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 13:30

تاجگردون: تورم به عدد افسانه‌ای 50 درصد رسیده است!

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بالا بودن نرخ تورم و رسیدن این نرخ به عدد افسانه‌ای 50 درصد همراه با رکود، بیکاری بالا و شکننده به جز با عشق به میهن و دین و انقلاب قابل تحمل نیست.
کد خبر : 407835

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، غلامرضا تاجگردون در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود درباره مشکلات اقتصادی در گشور، اظهار کرد: بیش از آنچه که در تصور ما است، بار سختی‌ها و مرارت جامعه بر دوش خانواده ها و مستضعفان سنگینی می‌کند.


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شاید اگر خون شهدا و درد جانبازان و دعای خیر مادران و پدران شهیدان یعنی فرشتگان روی زمین نبود، این بار سنگین قابل تحمل نبود، افزود: بالا بودن نرخ تورم و رسیدن این نرخ به عدد افسانه‌ای 50 درصد همراه با رکود، بیکاری بالا و شکننده به جز با عشق به میهن و دین و انقلاب قابل تحمل نیست.


وی ادامه داد: تورم لجام گسیخته بر گُرده مردم سوار می‌شود و ناگهان همه دزد می‌شوند، دزدی هم چپ و راست نمی شناسد، هر کسی تلاش می‌کند دولت رقیبش را دزدتر نشان داده و دولت خودش را منزه‌تر بنامد.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته