دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 14:26
رئیس کلانتری ابوسعید تهران:

شهرداری مخالف جمع‌آوری دوچرخه‌های بی‌دود سرقتی توسط پلیس است

رئیس کلانتری ابوسعید 112 با بیان اینکه سرقت‌های موتور و دوچرخه بیشتر از اماکن مسکونی بوده است، گفت: شهرداری مخالف انتقال دوچرخه‌های بی‌دود سرقتی توسط پلیس است.
کد خبر : 407834
AG8I0425.jpg

اسماعیل جعفری در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به اجرای طرح رعد در تهران اظهار کرد: شخصی سابقه‌دار که ضایعات جمع می‌کرد حین سرقت دوچرخه دستگیر شد.


وی با بیان اینکه بیشتر پرونده‌های سرقتی در محدوده ابوسعید تهران دوچرخه و موتور بود، افزود: علت اینکه بیشتر دوچرخه و موتور به سرقت می‌رود به علت سهولت این کالاها و  جابجا شدن آسان آنهاست.


رئیس کلانتری 112 ابوسعید با بیان اینکه بیشتر سرقت‌ها داخل اماکن مسکونی بوده است، ادامه داد:‌ سارقان به دنبال این هستند که شیء سرقتی حتما متحرک باشد تا بتوانند با جابجایی و خرد کردن قطعات آن راحت‌تر اقدام به فروش اموال سرقتی کنند.


جعفری افزود: ارزش ریالی اموال سرقت شده در محدوده این کلانتری بیش از 10 میلیارد و 300 میلیون ریال است.


وی با بیان اینکه دوچرخه بی‌دود شهرداری در بین دوچرخه‌های سرقتی وجود نداشت، گفت: خود شهرداری اعلام کرده که تمامی دوچرخه‌های بی‌دود سرقتی را انتقال ندهید چرا که ما خودمان در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم ضمن اینکه برای این نوع دوچرخه باید شاکی باشد که تاکنون نداشتیم.


جعفری با توصیه به شهروندان در خصوص حفاظت از اموال خود افزود: شهروندان محترم در نگهداری از اموال خود دقت کنند چرا که بی‌دقتی باعث سرقت می‌شود. اگر مدارکی را نیاز ندارند با خود حمل نکنند؛ در ساختمان با همسایگان ارتباط داشته باشند و ترددها را در ساختمان پیگیری کنند.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته