دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1394 - 17:26
محمد حقانی تاکید کرد

نسل فعلی باید با فرهنگ ایثار و دفاع مقدس آشنا شود

عضو کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران توانسته است هم به صورت سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری فرهنگ ایثار را برای نسل فعلی بازگو کند.
کد خبر : 40782

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمد حقانی با بیان اینکه شهرداری تهران و اصولا شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد عمومی واسطه‌ای بین دولت و مردم هستند، افزود: امیدوارم زمانی فرا رسد که مدیریت شهری این حلقه واسط را تکمیل کند و وظایفی که در دولت تعریف شده به مرور به مدیریت شهری واگذار شود.


وی با اشاره به اینکه همه سیستم‌های دولتی متعلق به مردم هستند اما شهرداری‌ها از یک جایگاه خاص برخوردار است و باید در بسیاری از موارد دخیل باشد، تصریح کرد: اگر بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که همه اقدامات و فعالیت‌هایی مانند حوزه ایثار و مقاومت توسط تشکل‌های مردمی انجام شود نتیجه بهتری حاصل می‌شود.


حقانی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار در تک‌تک سلول‌های مردم رسوخ کرده که در این بین شهرداری نقش قابل توجهی دارد، افزود: شهرداری توانسته هم به صورت سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری این فرهنگ را برای نسل موجود بازگو کند.


عضو کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای شهر تهران با پرداختن به حمایت شهرداری از سمن‌های فعال در این حوزه گفت: باید بستری فراهم شود که این تشکل‌ها بتوانند فعالیت بیشتری جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته