دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 22:07
سلطانی‌فر‌:

به مدال‌آوری جودو، شمشیربازی و کاراته در المپیک 2020 امیدواریم

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی قایقرانی نسبت به حضور پرقدرت کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک و مدال‌آوری در رشته‌های جودو، شمشیربازی و کاراته علاوه بر دیگر رشته‌های مدال‌آور ایران در ادوار گذشته، ابراز امیدواری کرد .
کد خبر : 407751
156342301.jpg

 


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی قایقرانی اظهار کرد: در زمان بازی‌های آسیایی هم در اردوها حضور و موارد را بررسی می‌کردیم. از یک سال و نیم قبل هم جلسات ستاد عالی بازی‌های آسیایی، پاراسیایی، المپیک و پارالمپیک را تشکیل دادیم و یک دور کامل همه فدراسیون‌هایی که می‌توانستند سهمیه کسب کننده در جلسه شرکت و گزارش ارائه داده‌اند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که دور جدید جلسات از هفته آینده آغاز می‌شود تا وضعیت آن‌ها را بررسی کنیم، تصریح کرد: ۶ ماه آخر هم دوباره این بررسی را انجام خواهیم داد. با توجه به سابقه مدال‌آوری در رشته‌های تکواندو، وزنه برداری، کشتی و پرتاب دیسک امیدواریم در کاراته هم مدال‌های خوش‌رنگ بگیریم. علاوه بر این به شمشیربازی، قایقرانی و جودو امیداوریم. البته جودو و شمشیربازی وضعیت بهتری دارند اما قایقرانی هم دور از ذهن نیست.


سلطانی‌فر با اشاره به محدودیت منابع اظهار کرد: برنامه ویژه برای رشته‌های المپیکی داریم تا ورزشکاران در رویدادهای مهم کسب سهمیه شرکت کنند و امیدواریم با هماهنگی زیاد نتایج خوبی کسب شود.
وزیر ورزش هم‌چنین درباره مشکلات قایقرانان برای تهیه قایق، عنوان کرد: تعدادی قایق خرید کرده بودند که حمل نشده است. هزینه را با کمیته، به‌صورت مشترک پرداخت می‌کنیم تا قایق‌ها حمل شود.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته