دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران:

محرومیت فرهنگی تهران در اولویت جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌هاست

دبیر نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران گفت: محرومیت فرهنگی تهران را در اولویت جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قرار دادیم.
کد خبر : 407694
95f16fd1-7f62-458f-b45f-de13a36b1b72.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، میلاد زارعی در نشست خبری نخستین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان تهران که امروز در محل وزارت ارشاد استان تهران با حضور مدیر کل وزارت ارشاد استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره‌هایی که تا دو سال گذشته برگزار می‌شد بیشتر ماهیت بین‌المللی و سرزمینی را شامل می‌شد اما این جشنواره بیشتر به خود استان تهران می‌پردازد.


وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین ویژگی هر جشنواره مسابقه‌ای بودن و ماهیت آن است، افزود: شاید تا پیش از این، برپایی نمایشگاه مطبوعات یکی از مواردی بود که به آن فکر می‌کردیم اما پس از اینکه دیگر جشنواره مطبوعات برگزار نشد، به برگزاری آن در کنار برپایی نمایشگاه بیشتر فکر کردیم.


دبیر نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران گفت: این جشنواره در هشت بخش اصلی (مقاله، عکس، ماهیت عام خبر، گزارش، مصاحبه، طراحی، طراحی و صفحه‌آرایی و طنز و کاریکاتور) است که در سه بخش معرفی می‌شوند که ارسال آثار تا 9 مرداد ماه خواهد بود و امکان اینکه تا روز خبرنگار تمدید شود هم هست.


زارعی ادامه داد: اختتامیه جشنواره در روز پنجم شهریور خواهد بود و جوایز سه نفر برگزیده بین یک و نیم میلیون، یک میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.


دبیر نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران گفت: بحث آسیب‌های اجتماعی یکی از محورهای اصلی، طلاق، اعتیاد، بیکاری، فساد و فقر است.


وی با بیان اینکه تهران بالاترین محرومیت‌ها را دارد، گفت: از لحاظ کتابخوانی و مدیریت فرهنگ عمومی به شدت محروم هستیم.


زارعی اضافه کرد: هفت شهرستان در استان تهران تنیده شده است که معضل محرومیت فرهنگی؛ درمانی و ... دارند که ما محرومیت فرهنگی را اولویت جشنواره مطبوعات استان تهران قرار دادیم.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه رسانه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته